//TAKE MY HEART
raya paling Horror dalam hidup aku (17/6/2015)
Sunday, July 19, 2015 @ 12:55 AM | 0 Comment [s]

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!
2015
aku beraya seorang.. tanpa mak abah (kat sarawak), adik beradik (ain kat pahang x dapat cuti) azani (aku tak tau dia kat mana).

secara keseluruhannya,, saya pertama dan kedua dan ketiga keempat kelima dan seterusnya adalah sangat hambar. aku memerap dalam rumah (rumah sewa, hosmet sume balik kampung). main masak2. 

tapi yang mcm buat aku eksited sebenarnye bukan lah raya.. tapi kereta sebenarnye. 


my BB

cool kan! aku malas nak citer banyak pasal kereta ni, tapi yang penting aku suka! 

berbalik semula raya aku,, aku dpt kereta ni petg raya. so malam raya tu aku terus gi melaka umah nenek aku. dalam kol 1 pg aku sampai klebang. hahaha nenek belum tido tunggu aku,, haishh.. ni malas balik bg tau sebenarnye.. 

tapi xpe.. rasa mcm disayangi.. hahahaha
maklum lah,, raya sorang,, sensitif aku lebih sikit pagi raya. dengar takbir,, Masha Allah,,, dia punye sedihh tak hingat!!! pas mandi sume,, dlm kol 7 kot.. abah telefon. time tu,, Allah je tahu perasaan aku. mata berkaca dah.. sedar2 dah mengalir je. mane taknye,, selalu pagi raya,, abah yang kejut kan aku,, sepak sepak aku suruh bangun sebb aku asal pagi raya je mesti liat bangun. tido lambak kat luar plak tu,, mane lah tak kene bangun awal.. 
abah tanya lah,, "dah bangun?".. aku cakap lah "baru bangun... abah lah xde,, xde sape nak kejut adik".. time tu ha berjurai ayaq mata ni ha..
berbual2 sume ngn mak,, aku mcm xnak letak.. pastu abah kate "bye,".. peggghhh nangis teresak2 aku.. tapi hebatnye aku ni,, abah n mak tak tau aku nangis. hahaahahhaahaaa..
tapi kalau tetibe aku diam tu,, orang dapat lah agak sebenarnye yg aku tengah nangis.. 
tapi aku ni x suke tunjuk kat depan orang yg aku nangis,, aku rela tahan... malam kang baru aku nangis senyap2..x pon tetibe, aku hilang.. ha tu komfem ah tu... cari port nak nangis.. hhahahaaha

itu baru part abah tepon. ni belum part aku gi dapor nak makan ketupat.. haaa!. 
makan ketupat pon sedih.. selalu,, abah dah siap2 potong ketupat tu, selalu aku lah yang habeskan sume yg dia potong.. giler tak nangis?? tengah makan boleh plak berkaca2 mata aku.. naseb aku makan sorang2 tau.. 
abah selalu cakap kat aku,, "lambat habes" sebb aku selalu lembap siap. ye ah.. bangun tido pon lembap sampai kne kejut.. 
Allah je tahu perasaan aku masa tu.. 

menyesal aku... sebab tak balik serawak.. sume kawan kawan twitter aku suruh sabar, kuat... mmg aku kuat.. tabah.. sebab abah dah janji nak balik jb 1 ogos nanti! Alhamdulillah.. 
Ya Allah, kau jaga mak abah aku baik2 Ya Allah. aku sayang diorang.. 

aku tunggu mak abah balik JB. x sabar nak 1 ogos! 







Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.