//TAKE MY HEART
...
Sunday, July 19, 2015 @ 8:01 PM | 0 Comment [s]

suasana raya aku sebelum sebelum ni,, bukan macam orang kebiasaan suka buat. kami tak pernah ada potret family. kami tak bergambar sana sini. ya mmg kami ada ziarah saudara mara.. every year,, akan beraya johor dahulu dan raya pertama nak tengahari baru balik ke melaka.. every year.. cume lately ni sejak 2 tahun lepas kitorang tak beraya di johor dah.. hubungan kami dah renggang. tak seperti dahulu. orang akan faham kenapa kami dah jauh,, dan kenapa kami buat semua tu.. itu aku tak kesah. aku happy as long as mak abah aku happy. tapi sekarang aku saje yang ade kat jb. mak abah ada kat sarawak. family kami pon dah tak selengkap dulu.. makna lengkap bagi aku, cukup lah dengan adanya mak abah azani ain dan aku berkumpul anak beranak. itu sahaja dah memadai.. 




Older Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.