//TAKE MY HEART
masa akan pergi
Sunday, June 21, 2015 @ 8:14 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum!
dah buka puasa ke? saya dah. awak? 
mesti lah dah kan! orite, kali ni rase nak citer pasal my baby blue to be. maksudnya disini, saya bakal membeli kereta iriz berwarna biru tapi jgn aspect yg lebih2 sebb aku akan beli just variance yg standard je. 1.3. tu pon lepas abah izinkan aku beli pagi tadi. jadi next week aku kan bg lah sume dokumen yg en.hairi nak tu. ok what,, aku byr pon rm469 x sampai 5rtus pn. 
planning mcm tu lah. Aku hanya mrancang, Allah yang menentukan. 

hari ni hari ke4 puasa. selalu setiap kali puasa, aku ngan abah akan countdown berapa hari puasa. kalau aku x bg tau, mesti abah yang ingat kan.. "tinggal berapa hari lagi dik?" 
haaaaa.. tahun ni x dpt nak countdown sesame. hopefully tahun depan kami dapat buka puasa sama2 tiap2 hari mcm selalu. semoga abah n mak balik jb semula. 

sejak2 duduk rumah 2 tingkat, dapur bes, rumah baru,, rajin pulak aku masak kat rumah. kadg tu aku buat masin. ade tu aku buat tawar. x pernah sedap. hahahahaaa
xpe, persediaan untuk sebuah perkahwinan. yelah, kita mesti ada perancangan untuk masa hadapan kan.. :)



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.