//TAKE MY HEART
1st puasa tanpa keluarga
Thursday, June 18, 2015 @ 11:17 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum!
1st of all, nak ucap happy fasting to all my dearest friends yg seagama dengan aku. moga dpt beribadah dan tabah menghadapi dugaan bulan puasa.

nak citer 1st day aku berpuasa tanpa keluarga. tu pon hosmet aku lgi 3 org xde. aku ngan kak lieya je ade. huhuhuhuu.. sedih sgt.. tpi aku tau, bukan aku je,, ramai kawan2 aku yg x balik rumah ibu bapa. aku nampak kat twitter. masing2 meluahkan perasaan. so xde lah aku sedih sgt. hahahahaaha sebb ade org lain turut sedih bersama! hihihihi

sahur ngn kak lieya, buka pon ngn kak lieya. so untuk hari pertama kami berpuasa, kami masak sendiri!!! hahahahahahahahaaa aku penyumbang resepi2 jugak. dorang sume anggap aku ni pandai masak,, sebb hari tu aku buat spagety.. tu pon gedek bg aku menu.. thx gedek yang sanggup layan aku memalam buta. sempat lagi tu whatsapp aku resepi spagetty tu.. kahkahkah

so tadi buka puasa kitorang masak sayur kobes goreng, dgn ayam masak kunyit. tpi x jadi sgt. pastu aku masokkan bnyk cili padi. biar pedas. x best makn x pedas...

aku pon nak tido dah. esok pagi keje. hari ke2 puasa,, nak masak apee yer.. huhuhuhuhuh

goodnite! 
esok nak bgn sahur! 
Assalamualaikum!



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.