//TAKE MY HEART
Setenang Aku
Wednesday, May 27, 2015 @ 11:35 PM | 0 Comment [s]

Aku?

 Jika memang harus aku alami. Kuatkan hati ini menerimanya. Aku sering mengungkit. Kenapa kita jadi begini? Aku mengungkit kerana aku tak redha. sebab tu aku rapuh. Seperti kehilangan harap. Dan aku bukan pemaaf. Orang jenis aku, walau memang aku salah, kalau tak kena dengan cara kau, boleh terus jadi dendam. Dunia ni bukan untuk orang macam aku, sebab aku terlalu jahat untuk itu. Untuk semua yang jadi, kau tunggu. Kejatuhan aku, kau siap. Akan tiba masanya nanti sayang. Kau bukan jatuh malah tersungkur sampai lumpuh tak boleh bangun. Aku tak berjanji, tapi itu reality masa depan. Moga aku terus jadi kuat. Sekuat besi, semerah api, setenang laut.

Aku benci diri aku. Penuh dengan hitam.

Astaghfirullah.


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.