//TAKE MY HEART
diari ker?
Friday, May 15, 2015 @ 7:24 PM | 0 Comment [s]

hello gaiss.. 
by the way aku ade 1 citer sikit nak bg kongsi kat sini.
entry lepas aku ada bg tau kan yang aku tak terima offer tu. yepp mmg aku x terima. dah bg tau Chan ngan boss V & D jugak.
masa aku bg surat resign aku ngan surat cuti tu, time tu lah aku bg tau dorang. 

hihihii aku ni sembarangan ajeeeeee.. mcm conmpany tu aku punyer. hahahaha
ari aku hantar tu hari selasa, dahlah hari yg aku mintak cuti tu hari jumaat ngan isnin.. haishh.. dia boleh x sign sign cuti aku tu. dah ari khamis, aku pegi ah jumpa boss V.

"tuk tuk tuk! boss! cuti sy mcm ne esok.. boleh ke tidoookk"

"betul ke nak berenti ni? (boss aku tu indian,, so dia mmg speaking ah ngan akuu)"

"sy ni mmg nak keje sini boss, tapi sy nak kene balik sarawak jugak boss, tengok2 kedai abah sy tu,, "

"awak tak payah lah sampai nak berenti keje, kat sini pon boleh buat akaun kedai kan. kalau awak tak tau nak buat, saya boleh tolong, kan D__",, (eceh boss ni,, nak pancing aku le tuwwww)

Boss D aku pulak, iyer kan je ape Boss V kate, yer ah, kalau x Boss D aku hilang staf berkaliber mcm aku ni.

aku cakap kat boss V & D "kalau mcm tu bg sy unpaid leave sebulan."

Boss V & D berbincang jap,, bincang pon depan aku.. ape ahh x secret betul.. akhirnye aku di beri kebenaran utk cuti sebulan tanpa gaji.. hihihiih tapi 1 June kene naik balik.. 

sebelum ni aku buat kerja report bawah purchasing ngan park.. so lepasni aku x buat purchasing dah, aku buat AP pulak. Abah kan kate ko buat je lah, boleh dpt pengalaman kerja. aku pon pikir, betul jugak.. kan! 

so kawan kawan yang mana kate aku ni cakap mcm keling kejap nak kejap xnak.. jgn le mcm tu... aku ni hanya mampu merancang. Allah yang tentukan.. errr ni belum 1 june lgi, x balik JB pon lgi,, masih diserawak,, mana tau x jadi balik sane ke.. hihiihihii

contract pon belum sain woiii.. kihkihkih



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.