//TAKE MY HEART
kahwin oo kahwin
Sunday, April 12, 2015 @ 6:45 PM | 0 Comment [s]


Aku tak terfikir pon pasal kahwin. Mungkin x sampai lagi rasa aku nak kahwin.. baru 23 tahun.. banyak lagi bende nak buat. 
Tapi just nak share je lah pendapat aku… sebab aku fikir kahwin ni menyusahkan. Org mcm aku ni, yang dah biasa buat semua bende sorang2, keluar sorang2, 
makan sorang2, dalam bilik sorang2, dan aku seorang yang sgt2 mementing kan privasi. 
Barang2 aku bukanlah barang semua orang boleh pakai, sentuh. 
Even teddy bear besar aku tu pon anak sedara aku x boleh pegang. 
Bedak Johnson & Johnson aku tu pon aku x bg kakak aku pakai. 
Aku siap beli 1 bedak untuk orang pakai. 
Sikat pon sama! 
Haaa.. nak cakap aku belagak, x kesah pon. Kengkadang org2 yang ade perangai mcm aku ni mmg belagak pon. X dpt dinafikan lgi.  Lepas tu dah selalu buat sorang2, dalam bilik sorang2, ikut mood jgk nak kemas bilik. Aku ni ada masa masa aku kemas bilik.
 X ke rasa kalau dah ade laki, bilik kene kemas pe sume.. 
ishh rimas rimas.. 
bukanlah aku nak cakp aku ni pengotor, x kemas bilik, cume aku ikut mood aku lah bila nak lipat baju, bila nak sapu sampah, bila nak susun pinggan mangkok. Even aku basoh baju sendiri apeeee… orang pemalas mana ade basoh baju sendiri. Betul tak? Aku rasa kalau ada laki, mcm sume benda kene teratur. Kene ade schedule.. oh my Allah.. 
such a boring life. 
Pastu makan ada org teman. Mmg lah org kate, ade laki nanti pegi sane sini berteman. Makan berteman. tido berteman. Adoiii.. cube lah fikir.. how aku nak biase kan diri ada berteman sume. Dah puloh tahun aku hidup xde pon org teman aku… 
that’s y aku rase mcm rimas sume ni. 
Tapi mana tau Allah bukak pintu hati aku nak kahwin ke,, jodoh kat tangan Allah kan. So aku follow the flow. Bukanlah nak tolak.. aku akan terima. Tapi its take time sikit lah… sian bakal aku tu. So far aku tak jumpa lagi. Tapi aku harap dia sangat sangat memahami aku. 
Dan aku akan cuba memahami dia. 
Alaaa.. kemon aaa.. aku pon suweet jgk apeee… hahahahahaaaa!





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.