//TAKE MY HEART
Demi Mereka
Sunday, April 12, 2015 @ 2:16 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum

aku x accept pon offer yang aku dpt tu. sebb nak banding kan offer tu dengan kasih syg mak abah aku, aku rela pilih mak abah aku dari duit tu.. so aku decide aku pergi sarawak. dekat dengan mak abah, aku rasa hati aku tenang je. xde dorang depan mata aku rasa x boleh hidup. macam kehilangan. hidup sekarang x sama mcm duduk kat universiti dulu... entah. tak tau apasal x sama. yang pasti aku nak mak abah aku ada dekat dengan aku. tu je.
xpe lah. aku percaya dengan rezeki. rezeki ada kat mana2. tapi kena lah cari.. 
nak cakap aku ni manja, mengada, cakap lah .. tak kesah.. nak cakap aku rugi pon cakap lah... sebab aku mmg x rasa rugi pon.. yelah aku dapat dekat ngan mak abah. aku boleh rasa gembira dpt gelak2, ketawa riang ria ngan abah.. yang tu yang aku nak. bukan duit sebenarnye. 
people yang dengar citer aku, mesti cakap mcm ni "cube berdikari" 
ehh aku ni mmg seorang yg berdikari pon. tapi pada aku mak abah aku lagi penting sekarang ni. hmm.. aku pon x rasa nak kahwin lgi.. sebb aku nak ada everytime, everywhere ngan dorang. bukan apa.. sebab aku mmg sangat sangat sangat sayang dorang.. lagipun dorang perlu kan aku sekrang. xpe lah.. aku tolak tepi semuanya demi mereka. tapi untuk kebaikan aku jugak. dari aku duduk jb rasa mcm kurang kasih sayang. bik aku ikut dorang gi sana. bukan aku tak buat apa pon. aku tolong abah jaga kedai makan. yeayyyyy!! 
impian aku sekarang, dapat tengok mak abah gembira, sihat dan berjaya. doakan kedai makan kami berjaya! 
27 april ni aku fly pergi serawak. naik kat kl sebab 25 26 dah kat kl jumpa kawan kawan. yeay x sabar nak tunggu hari tu..




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.