//TAKE MY HEART
...
Sunday, April 5, 2015 @ 1:56 AM | 0 Comment [s]

I really don't know where he is.. 
bila nampak saga coklat. otomatik aku teringat JPD.. JPD tu sebenarnye abang aku punya. yes i have a brother. tapi aku tak tau dia kat mana. hmm walaupon aku marah sangat pada dia, aku harap dia xde apa2. elok2 sahaja dan x buat pape yang x masok akal. aku bukan tak sayang kau.. aku sayang kau.. kalau kau baca ni,, aku nak kau tau,, aku ingat kau. aku ingat adik beradik aku. aku memang marah kau.. tapi kau tetap abang aku mcm mana pon.. aku sayang kau.. harap sangat kau sihat dan baik2 je kat mane kau ada sekrg. Ya Allah lindungi lah dia.. aku sdar sekarang aku dah besar. dan boleh terima keadaan ni. keadaan yang sangat menguji keluarga kita. terutama sekali abah.. air mata aku ni x terkire berapa banyak mengalir disebabkan dugaan yang dtg ni. aku ni tak kuat sebenarnye. tapi aku pure2 kuat.. aku nak tunjukkan yang aku ni tabah.. yang aku ni kuat sangat supaya abah x risaukan aku.. sebab dia banyak lagi benda nak pikir.. aku tak nak aku pon jadi punca dia susah. aku selalu doa kat Allah, supaya ketabahan yang ada pada aku sekrg ni x berkurangan malah bertambah. 

aku sayang keluarga aku.. aku sayang adik beradik aku. tapi sekarang ni,, keluarga aku dah x lengkap.. xde makna raya bagi aku. dan aku dapat rasa aku,, raya tahun ni,, nothing.. 
sebatang kara hidup.. sampai nak berhijrah ke serawak.. abah merajuk sampai mcm tu sekali. ingat senang2 ke abah mintk gi srawak padahal keluarga dia ada kat melaka. kami dah xde keluarga di johor. semua dah putus hubungan. semoga mereka2 elok2 je.. ada masa aku akan balas apa korang buat kat keluarga aku.. jangan ingat aku lupe. aku ingat sampai mati dan aku takkan maafkan korang. pada masa korang cari kami untuk pertolongan, masa tu aku akan masok campur. 
Ya Allah, kau tahu apa aku hadapi,, kau tahu segalanya. semoga kau permudahkan urusan abang aku, abah aku, kakak aku, aku dan mak aku.. 4 orang ni sahaja yang aku ada sekrang. Ya Allah jagalah mereka untuk aku.
Amin




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.