//TAKE MY HEART
Update Life
Sunday, March 8, 2015 @ 7:56 PM | 0 Comment [s]

hai.. assalamualaikum.. selamat malam..
hari ni baru ada rasa nak update blog ni.. 

see gambr bawah ni.. telah berpindah.. aku dah tak duduk kat umah aku dah.. rumah tu nak jual dah... hmmm sedih.. abah dan mak kene gerak serawak. abah kene transfer sana.. tapi abah je yang pergi sana dulu siapkan apa yang patut. bulan 4 nanti baru mak n makmi fly gi serawak.. penat jugk weh kemas barang.. aaaaaaa.. pengsan....



ari tu aku hantar abah gi airport.. sedihnyaaaaaa.. aku nangis sikit.. sikit je lahhh.. x banyakkk.. tapi aku rasa abah nampak. pastu dia pegi bagi tau mak.. dah aku kenebahan ngan mak sebab nangid.. kahkahah...


 so sekarg aku still di JB.. masih bekerja di legoland.... dan aku duduk umah member aku... tadaaa ni bilik aku yang x seberapa nak cantik.. maklumlah,, bulan 4 or 5 aku pulak gerak ke serawak. haaaa.... aku gi keje pon pakai citra abah aku tu.. bulan2 aku pulak bayar. hadeiiiihhh..




duduk sorang jauh mak abah ni,, feeling dia laiiiinnn sangat.. thats y aku target buln 4 atau 5 ni berenti n duduk kat sana ngan mak abah.. sediih laaaa.. sorii.. aku kalau x de kawan pon xpe.. asalkan ada mak abah aku... tu je.... hopefully aku di berikan kecrdasan, kesihatan tubuh badan supaya aku mampu nak jaga dorang nanti... tu je aku minta. 

hmm goodnite..

LOVE



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.