//TAKE MY HEART
Pengalaman Pertama
Sunday, March 1, 2015 @ 12:34 AM | 0 Comment [s]

Pengalaman... mengajar erti kehidupan.

hari ini adalah hari pertama aku di rumah sewa aku. sebenarnya aku takde rasa apa-apa pun. tapi part yang paling aku rasa, waktu hantar abah dan mak. sorang ke stesen bas. sorang ke airport. nak menitik air mata ni. siap dah buat keputusan masa tu jugak nak ikut abah. taknak kerja kat legoland dah.. Ya Allah.. sedih hati aku ni... Tuhan je yang tau.. sebak hati aku ni.. tak dapat nak tahan. aku toleh belakang. control macho. padahal hati aku. sedu sedan dah. tak apa,, aku ni boleh tahan jugak.. pujuk diri sendiri. aku cakap kat diri aku,, 2 bulan je lagi. pastu aku chow gi kuching, Allah...

so ni malam pertama aku di rumah sewa baru.. boleh lah.. bilik mampu milik lah aku category kan. actually aku nak bilik yang siap bilik air. tpi x dpt. dpt bilik ni je. ok lah kot rm250. housemate aku satu department ngan aku. bedua je duduk. yang paling penting pasni aku nak kawal makan. sebab,, umah aku ni tingkat 3. xde lif. alaa.. rumah flat.. kau rase.. x senak perut aku nak naik hari2. tu yang nak kawal makan. sekaligus, mane tau Allah izinkan aku kurus ke. hahahaa
baru bole kawen. kikikihh..





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.