//TAKE MY HEART
FOllOw ThE fLOW
Thursday, February 19, 2015 @ 9:39 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum
1 mac ni genap aku keje kat legoland tu 3 bulan. kontrak aku 6 bulan je. so ade lgi 3 bulan untuk stay jb. sebenarnye, abah dapat transfer ke serawak. kau rase?? aku nak gi??
fikr banyak kali jugak aku nak pergi sane tinggalkan dunia aku kat jb ni.. aaaaaaa bila fikir lama2, aku jadi mcm boring, rimas.. mcm nak follow the flow je. habes kontrak, chow gi serawak. cari keje sane pulak.. hmm.. tpi tu lah.. abah lapor diri 1 mac ni.. so aku kene tinggal sorang kat jb ni selama 3 bulan hidup berdikari.. aaaaaaaaaaaa
nak nangis pon ade. aku mcm terkial2 nak cari tempat tinggal, transport. tapi mcm dengar2, kapal kargo yg nak angkat barang kitorg pindah serawak tu kate x boleh bawak kereta. sebab kereta atas nama mak.. motif sangat kan.. poyo je. kalau aku,, boleh aje.. kan suami isteri.. kemon ahhh..
tpi ade baiknya,, aku x payah nak tompang member gi keje lah, itu lah, inilah.. atleast ade lah kenderaan nak pegi mana2. kalau bg aku motor pon ok jek.. tpi tulah.. kereta tu for sure aku lah kene bayar monthly payment nye. terbang RM600. gaji aku ciput je.. 
tapi Alhamduillah masih mampu lgi. hanya x de lah nak joli sana sini..
hmm tetibe mcm nak share kat seseorang. tpi aku mcm xde org nak dengar apa yang aku nak citer ni. bukan sebarang org yg nak dengar citer aku ni dan sekelip mata lupakan apa yg aku cerita tadi.. aku nak sgt ade org mcm tu.. tpi sekrg ni mana ade.. 
x boleh nak percaya sgt manusia zaman sekrg ni..
hmmm..

OK
 xoxo 
bye



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.