//TAKE MY HEART
dapat penat
Monday, December 29, 2014 @ 9:15 PM | 0 Comment [s]

bila dah bekerja ni,, 
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh 
penat dia lain macam sikit. aku pon pernah terfikir. mcm mana org2 kat luar sane tu, yg kerja pegi pagi balik malam. yg mana dah kahwin tu, masa bila nak jmpe isteri, suami, anak2.. jumpa sabtu ahad je. tu pon kalau rasa x nak tido lah.. kalau aku, komfom2 aku tido.. penat weh keje pagi balik malam. esok kuar lagi pagi... aigoo
dorang ni dikira hebat lah pada aku..
ok tu bukan mainpoint nye sekrg.. 
mainpoint nye adalah bila aku nak kahwin. ok target sebenarnye umur 25 tahun. tpi aku rasa aku mcm malas nak pk bila aku nak kahwin.. kahwin dengan siapa... aku mcm malas nak pikir. sebab kalau pk pon,, bukan boleh kahwin sekrg. tapi kan, aku rase,, aku nak terima je sape yg masok minang aku.. kihkihkih
tapi tu lah.. kau hingat senang bila dah kahwin.. kau akan rindu waktu2 bujang kau.. aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh.. serius aku happy membujang. nak buat apa apa just pk mak abah je. haha yang lain belakang kire...
tapi cakap pasal kerja tadi, gaji pon pada aku x cukup ah nak beli itu ini. apatah lagi nak hidup berfamily. haaaa.. mamposss kau nanti. hahaha
eh tapi asal aku rasa english aku mcm fantastik pulak bila cakap ngn sean tadi.. hahahaha
sebenarnye nak cakap english aku semakin power je. hahaha
goodnite. tido awak malam ni. esok kene kuar 7.30.. hantar mami gi klinik. then baru gi keje leerrr.. assalamualaikum!!!!!!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.