//TAKE MY HEART
saya memang mcm ni..
Thursday, November 20, 2014 @ 12:19 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum! 
semalam mcm terpk nak start blogging semula. tapi buka je laptop,, skrin jadi biru. menandakan dia nak demam. aa nak ikut org ah tu. org demam, dia pon nak demam jugak. elehhh..
hmm. just now, ade lah antara abg aku kat uum dulu, tnye, bila nak beli kondo. aiyaaaaa.. soalan tu, aku jawap,, bila cukup duit, beli lah.. tpi nampak sgt aku nak tapi aku x de perancangan. and thats me. perancangan xde. main sebat je buat itu ini no planning. 
bukan aku x pernah merancang,, asal aku rancang komfem x jadi. hmm.. ape nak buat. ape ape ape?? 
tapi kenapa kondo eh..
hahaha
aaahhhh.. degree abes dah.. tu belum lgi org tnye "pasni buat ape cocot?"
jawapan yg selalu org guna "kerja"
hmmm..jawapan tu aku gune nnti. haha
tapi planning aku. nak sambung master.. tpi.. tpi.. tpi.. 
aaahh serabut lah.! 

goodnite!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.