//TAKE MY HEART
Pengalaman bersama
Thursday, November 13, 2014 @ 1:01 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum..
dari july until november (today). xde pon citer dlm ni kan. haha antara faktor ia bersarang, adalah... saya penat. maklom lah... nak praktikal. kengkonon banyak keje lah kan. hahaha eh ape pulak kengkonon.. mmg betul banyak keje. kepada kawan kawan yang whatsapp, tapi tak reply, percaya lah.. bahawasanya saya sangat sibuk.
banyak luangkan waktu lepas kerja tu dengan tido. haaaa.. ada tu pukul 8.30 mlm dah tidur dah.. sabtu ahad lagi lah,, lepas solat subuh, tidur balik. 
mcm yang aku citer sebelum ni kat entry2 yg dah bersarang labah2 tu, aku practical kat legoland. yup legoland kat jb tu. aku ingat company ni kecik je.. haaa kau... amekk.. rupenye besar betul..
ada je kawan kawan tanya mcm ne nak intern legoland. kalau nak tau, legoland amat memerlukan pelajar practical untuk kerja dengan dorang. not bad la,, alaun pon dorg bg.. staff sane pon best. sumpah tak tipu. tapi korg kene tahan lah, practical kan, so ade lah bende yg ko x suka tapi ko kene buat jugak..
ekekekeke
tu ha sape nak apply, korg pegi kat website LEGOLAND Malaysia Resort. pastu pergi kat career, pastu kat situ ade email org HR, then ,, hantar lah resume dengan offer letter korang by email. 
pengalaman yg aku takkan lupa. it was awesome. aku kuat melawan, menjawab tapi masih ada adab. yer kan aje sume bende,, nnti sume org suka. hahaha

so lepas ni, aku kerja terus ngn legoland sebb dorg offer aku. so grab lah kan. xde lah aku nak melopong kat umah terbongkang  tido. at the same time aku cari jgk keje lain. hmm.. 
Ya Allah, dah 22 tahun aku.. dah masuk alam pekerjaan dah. dah besar rupenyee.. x perasan.

wish me good luck, 
thank you.
wish you good luck too.
#belumbolehfikirkahwinlagi
:p




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.