//TAKE MY HEART
"Kurus dengan Sihat"
Sunday, November 30, 2014 @ 11:06 PM | 0 Comment [s]

okey lets talk about
misi

entry 2nd last aku ari tu ade ckp nak bg tau pasal misi aku next entry kan..
ok misi nye berbentuk begini.
"kurus dengan sihat!"

hahahaha tu 
 misi aku... hahaha start 1Dec ni. sekali ngn aku start keje kat legoland ni.. 
pagi aku keje tu, ade lah kot sarapan. org kate kan breakfast like a king. so aku akan cube sedaya upaya makan breakfast walaupon aku x gemar breakfast. antara makanan nye, telur separuh masak atau air kopi cicah biskut. tpi klo aku mkn nanti aku ngntok kat ofis. hmm.. klo xde breakfast aku terus je mkn lunch.. 
makan lunch pulak, kat legoland tu ade satu cafe dinamakan clubhouse. mmg untuk staff makan. murah memang murah. nasi, lauk ayam sayur rm 3. tpi aku x leh layan lauk dorg. so aku decide utk mkn lunch ambil seketul ayam dan hotdog. klo ade lasagne lgi bgos. lunch aku kene potong nasi dalam senarai. amek lauk je. 
so balik ofis kol 6-6.30 ke.. kat umah pulak mintak mak gorengkan ayam. tgok lah apa lauk ade. sebat lauk je. no nasi.. 
tpi tulah.. godaan nasi tu,, kengkadang boleh membunuh misi aku. hahaha

aku risau nak keje ni. nanti abah mak tinggalkan aku. mane tau dorg nak jalan gi mane2. aku kene tinggal. tak mauuuu!!!.

berbalik pada misi aku.. semoga berjaya. kita tengok dalam masa seminggu ni. apa progress. hehe harap berjaya lah. x ckp gebang. amin!



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.