//TAKE MY HEART
sedih aku bertingkek tingkek (this entry already basi..)
Sunday, January 12, 2014 @ 10:55 PM | 0 Comment [s]

aku ni klo dah nangis.. tak boleh dah nak berhenti immediately.. kene take time jugak..
tapi malam aku balik hari tu,, mcm hape pulak rase.. sedih lain mcm..
mase kak wana dah xde, menangis tu, xde lah menangis mcm ni sekali.. tpi hari tu punye nangis,, perghh..
naseb malam aku balik naek bas tu, de orang duduk sebelah aku... duduk sit double.. kalau x mesti dia pon pelik asal sedu sedu budak ni nangis. ade orang mati ke..
ahahha
xlah.. aku sedih kot.. pagi2 lagi dah kene ucap slamat jalan kat kak faizzah.. ngan abg hafiz mat. 
sedihnya aku. rapat sgt kot ngn dorang. gadoh ngan dorang. gelak ngan dorang.. satu kelas ngan dorang. ejek dorang. perli2.. hmm... pasni dah xde dah nak gurau gurau manja ngan diorang lagi.
aku dah anggap dorang mcm kakak ngan abang kandung aku dah. :'( sedihnya.
lepas tu, aku kene kemas bilik mcm hape penat dia. ape taknye... kemas bilik satu hari suntuk tu. dari pepagi buta,, sampai lah 15minit sebelum 7.45pm. sebb 7.45 tu aku nak kuar rumah dah jumpe madam, pegi kedai pe sume.. pastu hari tu jugak, aku sepatutnya pergi alor setar dengan safwan, tapi dia x dpt pergi.. itu antara perkara yang menyumbang kesedihan aku jugak lah. pastu jumpe pulak kereta aku yang aku rindu giler nak bawak dia.. fuuhh time tu Allah je tau cemane menyesalnye aku pergi langgar mat rempit tu.. tpi aku x cakap kat orang pon yg aku menyesal.. ego aishawahid.. hahaha menggunungg... 
bilut ngan yana teman aku gi alor setar. bilut pon takot nak bg aku bawak kereta dia. sebab antara budak2 bifb yg ada kereta, bilut ngan safwan je yg x kene pape lg kat kereta dorang.. time tu sentap jgak aku..
pastu balik bilik nak sambung kemas. tgok rumate xde, kirenye aku balik jb, x jumpe rumate pon. menyumbang lah jugak kesedihan aku malam tu.. nak turun blok tu nak anta kunci kat shila rumate kakwani, jumpe sekali kak wani. dia pon aku dah x jumpa dah.. hmm sedihh nyaa woii.. nangis jgk lah mase tu.. bergenang air mata ha..  dengan x sempat nak jumpe budak2 blok aku,, ekin pon aku x sempat nak jumpe.. biha.. yg lain sempat jgk.. tapi gitu2 je.. salam.. 
pastu safwan hantar gi stesen bus, singgah rumah madam, jumpe amani ngan mustajeeb, sebab lpas ni x jumpe dah dorang. melainkan aku pergi australia sane. hmm.. sedih sedih. aku dah anggap dorang mcm family dah. fuhh.. tahan je air mata dalam kereta safwan masa tu. 
pastu tersampai awal pulak, jadi gi tgok orang excident jap ngan safwan.. pastu pergi stesen bas,, hntr aku..
aku suruh safwan balik,,
aku tunggu bas, 9.30 baru naik.. saba jelah aku. tiket kol 9.. 
dah duduk dalam bas tu mmg berjurai air mata..
mcm ada orang mati..
entah lah.. sebab x tahan sgt kot. dari pagi nak nangis, tpi tahan.. tahan, tahan,,
ha malam tu dalam bas,, dah x leh tahan, terus mengalir deras. hahaha



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.