//TAKE MY HEART
kawan
Wednesday, January 1, 2014 @ 9:15 AM | 0 Comment [s]

kita dah tak macam dulu.
ketawa sana sini.
kongsi cerita semua itu ini..
mungkin sebab aku. aku yang start dulu.
tapi kau, tak pandai kawal situasi.
maafkan aku. sebab sakitkan hati kau, dengan sikap aku.
tapi aku mcm tak kenal dah kau sape.
bila aku minta kita macam 2 semester yg lepas,
time tu, aku kenal kau, kau kenal aku. kita rapat.
pergi mana-mana ajak aku.. bukan bagi tahu aku,
ade problem pusing satu uum cerita kat aku. pastu drop by aku kat tm.
masa tu aku rasa aku tau pasal kau.
tapi sekrg.. mcm entah..
mmg nampak aku mcm nak lepaskan stress aku kat kau.
tapi itu lah yang aku rasa. itu lah yang aku nak bg tahu pada kau. 
cume malam semalam aku rasa berani nak bg tau kau. 
tapi kau.. 
cakap aku sengaja nak lepaskan stress aku kat kau.. 
kau tak patut cakap bende2 mcm tu kat aku. xkene dengan masa. 
kalau mmg aku stress. 
kau akan tambah stress aku.. 
 kita mmg x matang lagi. 
nanti lepas ni,,
bila aku tak de kat kau, xde untuk kau,
kau jaga diri baik baik.. makan minum jaga, mcm biasa, kita hidup, dapatkan keberkatan ibu bapa,
belajar rerajin,
one more thing,
 cari lah org untuk kau luahkan sakit hati kau.
bukan kau pendam..
kita hidup bukan dengan diri kita sahaja. 
kene jaga perasaan yg lain.
xde orang nak bg tau, aku still ada,,
sebab kau.. 
bestfriend aku..



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.