//TAKE MY HEART
hidup
Wednesday, January 8, 2014 @ 2:25 AM | 0 Comment [s]

orang yang jenis mengungkit, jenis berkira, 
jenis entah.. yang spesis spesis mcm tu mmg x kan lama dengan aku.. 
entahh...
aku berkawan.. mesti tak lekat lama...
mesti ada tak kene.. mesti ada je yang...
hisshh..
entah lah.. susah nak describe..
aku ni klo nak berkira, bnyk dah boleh aku berkira-kira.
tpi,, aku mmg bukan jenis mcm tu..

apa tah masalah aku..
aku yg bermasalah atau,,, orang lain yang bermasalah..
im trying to be a good person untuk orang lain..
tapi at the same time,, 
kenapa orang x buat mcm tu balik kat aku..
nampak dah mcm x ikhlas aku ni berkawan.. 
tpi... entah!!
kalau dah syg, buat pape pon,, still terima lagi.. tapi kau x nampak syg aku,, xpe.. 
klo aku dah start x sayang kau, sampai ke kiamat, aku tak syg kau.. 
aku aku, kau kau.
once kau dah nampak, tapi time tu dah terlambat, 
aku tetap kan terima,, i stick with my principle.. 
org mcm ni,, mmg x bagus untuk hidup aku.
even aku pernah syg kau dulu,.

boleh x aku nak jadi salah seorang pengganas yang bom thailand hari tu... 
biar semua orang takut dengan aku, biar semua orang dengar cakap aku.
biar semua buat buat sayang aku.
walaupon aku tau..
hakikatnye,, 
x syg pon.. abes tu dah kalau jadi pengganas,, mmg x lah nak ada org sayang!!
hahaha

anyway aku ada 2 paper lgi.. hari ni dan esok..
pastu x decide lgi nak balik JB bila. so,, wait n see je lah.
nyte!
wish me luck bebehhh




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.