//TAKE MY HEART
life is back. but still can't fly!
Monday, December 30, 2013 @ 1:34 PM | 0 Comment [s]

time time gini dah pukol 12:39 nak ke ptg ni,, mata aku mula lah nak cari gadoh ngan aku.. nak main-main lawan lawan mata lah.. itu lah ini lah..
xpe xpe.. time time cenggini, bagus kalau aku update blog.. haha
apabila tidak lagi menetap di rumah orang, betapa dia happy sekali... 
hahahaa tu lah aku.. semalam aku n yana last duduk rumah Dr. Raashed.. seronok bak hang..

dia sampai kl dari australia, jam 3 pg.. so dlm kol 7pg mcm tu pi alor setar. pastu kol 8 tu dah ade kat alor setar. kol 9 dah sampai rumah.. kitorang cepat cepat siap apa semua.. x sabar nak balik uum.. haha get my life back.. bukan nya duduk kat dalam rumah tu x de life, aku suka,, mmg lah suka.. tpi rase terperap.. ehh x boleh aku mcm tu.. duduk je dalam tu.. tambah pulak aku ni baru lepas xde kereta. x leh nak gerak mane mane.. atleast kat uum boleh lah nak gerak jenjalan dalam kampus ke. Dr. dah sampai, kitorang breakfast ngn dia, terkejut jugak aku Dr. pakai kasut dalam rumah.. pastu aku tgok madam bapak ah cantik kot.. siap pakai heels dalam rumah.. aku mcm ermmmm.. nak sambut suami kot.. bagus bagus.. haha time tu aku pandang yana, yana pandang aku balik.. pastu nak gelak,, tahan je.. sebb masa tu kan depan orang.. gaknye kalau kat dalam bilik,, mahu kitorang gelak mcm giloo... pastu kitorang biar je.. makan apa yg terhidang.. dapat jugak lah yana rasa maggi goreng madam.. ahaha naseb baek x kempunan budak tu.. 
pastu Dr. story mory kat kitorang... bulan 2 nanti dia akan gerak ke australia.. menetap disana.. pastu dia suruh kitorang datang sane lepas praktikal,.. (hani ni nyebok pulak nak tgok apa aku type.. haha... iklan jap..)
ok sambung balik.. 
Dr. suruh datang sane.. duduk rumah dia,, mcm kitorang duduk rumah dia hari tu.. dia bg satu kereta,, nak pegi mane, pegilah.. kat sane, dia kate xkan sesat. makan pon makan kat rumah dia.. just flight around rm800 jgk lah kene sedia pegi balik naek air asia... warghh..

dia cerita makan kat sini murah.. sebb kat sane lunch sahaja rm30 duit malaysia. sekali makan.. 
dia suggestkan,, lepas praktikal,, pergi sane,, dudok sane,, belajar bahasa inggeris.. kalau dengan dia,, nak speaking,, ayat kene excellent beb. grammer kau kene betul.. klo x,, time tu jugak dia betul kan ko.. haha ari tu aku dah kene.. hadoi.. dalam telefon pon, kalau aku cakap salah,, dia betul kan.. kelakar2..
buka apa,, kat sana kan surrounding buat kita terdesak nak cakap bahasa inggeris, betol x..
dia sekrg tgah nak bukak satu cawangan islamic banking kat perth,australia.,. IFSA.. islamic financial services australia.. mcm yg kita tau,, akta banking semua dah kene tukarkan.. singkatan nama same jugak.. IFSA. tpi nama penuh lain.. islamic financial services act 2013.
dia pon x tau sama ada sempat ke tak kalau kitorang nak buat praktikal dekat sane.. bukan apa,,, sebab bende yang diorang develop ni,, akhir tahun depan baru siap.. dia cakap pasal praktikal,, mcm nak suruh kitorang praktikal kat sane.. huwaaa... banyak duit aku kan.. ahaha

ok lah tu atleast, dia bg keutamaan kat kitorang.. pastu dia ada bg cadangan.. supaya pergi australia lepas grade, then sambung study sane.. lepas tu dapat graduation dari sane, at the same time kerja kat sane.. dia kate nanti dia survey kan mana2 university kat sane. 
dalam kepala otak aku, for sure kos sara hidup kat sane berkali kali ganda dari di malaysia. 
tpi tgok lah.. akan difikirkan.. sebab abah kate, nak gi mane pon, pergi lah.. abah kalau ngan aku, dia percaya, sebab aku pandai bawa diri.. aku pon ada cerita sikit pasal bende ni kat abah.. haha
tapi mcm biasa, risiko teramat lah tinggi.. banyak kene fikir.
sokay.. malam ni ada dinner dengan dia. nanti aku update balik..
dia ade suruh aku mahirkan english.. time yana masok bilik, dia ada cakap pasal english kat aku, suruh hantar email, dan sent kat dia.. pastu dia akan baiki ayat yg aku email tu.. hehe tpi x tau lah aku buat ke tak.. hahahahah


ok. mase nak balik tu,, dia ade bg pinjam satu buku ni suruh bace.. tpi aku mcm x sempat je,, so dia kata lain kali dtg dia suruh amek.. hehee aku pulak tak tau bila mase aku nk dtg.. hahaha
ouh dia ajak pi kuala perlis lepas exam.. aku ngn yana.. sebelum kitorang balik hometown masing2. 
yg tu aku x sure.. adoi... 
ouh dia ade jugak bg chocolate. dia beli kat sane. so dia bg lah kitorang.. dapat jugak lah rase buah2 dari sane.. buah pic ngn buah ape tah lgi satu.. lupe.. dorg ni mmg suka makan buah.. madu pon dorang beli dari sane.. dapat lah jugk rase. sedap... 
so malam ni ade dinner ngn diorang kat Dgreen.. so.. later on aku update lagi.. 
sekian sahaja bebelan jari saya..
hahahaa
nak tido.. nyte!! ehh..

**petang ni nak main bola tampar.. bestnya!!**
ouh kepada nak tumpang sekaki nak gi australia,, gi tnye sendiri ngan Dr. sama ada boleh tinggal kat rumah dia atau x. haha okayyy..!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.