//TAKE MY HEART
feeling nothing
Saturday, December 28, 2013 @ 4:13 PM | 0 Comment [s]

my current mood..


even we smile, just know, in deep our heart, have something people don't know. sometimes, people not realize their heart got hurting. because their not concern their feeling. kira mcm letak tepi apa yang diorang rasa. aku pon pernah je rase benda sama. semua yang menjejaskan hati,, semua di panggil sebagai masalah. tak kiralah masalah family, masalah, persahabatan, masalah boyfriend (the most problem for girls out there). haha ada banyak lagi masalah.. mcm aku,, masalah kereta yang baru excident hari tu,, masalah keluarga yg semakin mencabar jugak lah aku nak handle,, masalah hati aku ni,, rasa mcm entah.. actually aku tak tau nak feeling apa.
anyway aku nak exam.. berderet paper, aku x buat lagi preparation.. hmm.. apa yang patut aku rasa sekarang?
dengan aku pegi langgar mat rempit tu,, jadi kes polis..? agaknya apa patut aku rasa sekrg?
dengan kereta aku kena baiki,, apa aku rasa eh sekrg,,? 
masa excident tu,, aku menangis... tapi bukan sebab terkejut ke ape,, aku sedih JPD aku kemek.. hmm..
mcm mane feeling aku sekrg? yang biase ade kereta,, pastu terus xde kereta nak gerak?
dengan tiket bas x beli lagi.. pergerakan terbatas... hmm
aku ni suka bebas.. tapi,,, bila jadi mcm ni,, hati aku sendiri x bebas, apetah lagi aku.. fizikal aku. mental aku..
aku kena duduk rumah orang selama 14 hari.. mak abah pon tau even rumah nenek aku pon, aku x boleh nak duduk sorang,, apatah lagi rumah orang aku tak kenal. apa perasaan aku. naseb baek ada yana teman aku. tu pon aku serba salah sgt sebab drag dia sekali.. aku tau dia stress.. tpi,, hmmm agak2 apa perasaan aku?
dengan perasaan aku dekat sahabat aku. yang aku rasa dah mula syg dia.. argghh aku.. takpa. aku buat mcm biasa.. "love is like the measles.we all have to go through it and we take it only once". 
we back to basic.. jgn bg harapan.. dan jgn mengharap..
argghh agak agak apa perasaan aku sekrg ni?? apa? apa? 
depress?? hmm aku still boleh kawal... stress?? sikit lagi nak enter..

pasal kereta, dokumen insurans x settle lgi.. aku tak rasa nak drive dah.. sebab kereta aku syg,, kat bengkel.. xde mood.. hmm feeling nothing!




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.