//TAKE MY HEART
crying anywhere
Wednesday, December 25, 2013 @ 12:36 AM | 0 Comment [s]

anyway,, aku sedih.. mcm biase,, mcm org lain jugak.. akan cakap 
"aku oklah, takde pape"
"biasalah, sedih sikit je, xde pe lah"
"alah kejap lagi ok lah ni"
"**gelak tak pasal pasal.. padahal**"

beringatlah.. kalau aku kate tak ada apa,, mesti ada apa apa... kalau hal tu x besar mana pon, pasti ada... 
port aku selalunye,, orang x nampak.. sebab aku sorakkan dia..
my tear quiet expensive to see but,
easy to fall to my chubby cheek... (dah gemuk aku sekrang)(nak kene diet)

kalau dah rase ada buat salah,, its better terus mintak maaf..
kalau biarkan,, 
mmg sampai ke habis,, aku xkan minta maaf. unless aku rase tu mmg salah aku.
dan selalunya kalau aku yang salah,, time nak realize salah aku tu,, cecube bagi aku 3 hari..
lepas 3 hari,, aku akan dtg minta maaf.
tpi if tu bukan salah aku,, aku takkan dtg lepas 3 hari tu,, dan lantaklah, x tegur ke,, nak buat bodoh ke.. yg makan hati bukan aku for sure,, tpi kau yg si buat salah..

ade beberapa bende buat orang mcm aku rase nak nangis..
1)tgok cerita sedih.(walaupon x sedih mane pon, tapi kalau dah dalam klasifikasi sedih, aku akan nangis)
2) orang yang aku syg x ingt birthday aku. (yg ni mmg aku touching betul)
3) bila teringat mak abah.. bila ade orang citer pasal mak ayah.. bila ade orang kate yang tak baik pasal mak abah.
4) bila rase marah! komfem aku nangis dulu.(tekup muka kat bantal).(tak pon drive sambil melalak)(hobby yg ni)..
5) dah tu je..


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.