//TAKE MY HEART
5 hari lagi
Sunday, December 22, 2013 @ 8:14 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum w.b.t
hari ni baru sempat nak update blog.. 
anyway, aku nak share lah sikit story..
pengalaman duduk rumah bangladesh-ian..
hahahaa tpi yg ni bukan lah bangladesh yang selalu nampak kat tepi jalam merayap ngan kengakwan dia.. bukan...
ni lecturer aku sebenarnye.. Dr.Raasheed.
citer sikit lah pasal dia,. umur dia dah mcm abah aku dah.. tpi dia lgi tua... 
tapi menetap di australia.. dan sekrang duduk di malaysia menjadi senior lecturer lah kat UUM.
dia ajar aku subjek islamic banking operation sebelum dia pergi menunaikan haji.
so time dia pergi mekah tu, tempat dia kene ganti ngan Dr. Umar Ahmed. 
nigeria ke, somalia entahhh
aku lupe..
pastu mmg Dr. kenal aku, sebab aku ketua kelas tu. jadi,, dia pon ade no telefon aku.
nak dijadikan cerita, dia sms aku..

"hi ayesha! (errr mungkin nama dorang kat sane aisha tukar jadi ayesha kot) i am going to australia for ten days from 17 december. for this period i need one girl to stay with my wife as she will be alone. she will live at home and eat here as well. i will also pay some money. can you find a girl. i will be the happiest if you live with her. you can also drive my car."

so, aku pon tanye lah sape kengkawan aku yg nak.. tapi rata-rata dorang xnak.. sebab dah nak exam. so nak taknak.. aku lah yg kene teman.. aku angkut sekali yana gi dinner kat rumah Dr. 13dec tu... so dia tunjuk lah bilik yang dia bg tu.. semua cukup..
bilik satu.. aircond.. meja belajar... tilam. katil.. semualah.. 
kereta pon dia bagi drive..
makan pon isteri dia sediakan..
aku datang ,, malam... kadang kadang pukol 8mlm... xpon kol 11mlm..
pastu esok pgi balik TM, jam 12thri ke, xpon pgi kol 8.. kan xde kelas dah..
study week lah katakan..
tpi aku sakit jugak lah nak exam.. 
jadual dekat. sangat..
2hb january 2014
4hb january 2014
5hb january 2014
6hb january 2014
7hb january 2014
8hb january 2014
9hb january 2014
nanti kita tgok giler ke x pale otak aku nak study..
sekrang masih mood merepek meraban lagi.. relax relax lagi...
tgok nanti bila dah sampai masa nya.. mampuiihhhh

so sambung balik cerita tadi,, aku ngan yana stay rumah Dr. 17 December 2013 untul 27 December 2013..
ni tinggal 5 hari lagi1!!
im a happy girl!!! 
tapi 24&25 nanti yana x ikut.. sebb besday girl kene tinggal kat tm.. huwaaa...
aku risau lah.. hmmm
xpe xpe..
aku boleh punya dok sorang.. (echot boleh!)

***Dr faosiy yang ajar subjek qawaid aku tu rumah dia seleah je rumah ngan Dr. raashed.. haha kelakar kot.. bangga jugak lah dia kenal aku ni ha.. student dia ha.. dian je dalam kelas.. kot...


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.