//TAKE MY HEART
ijazah sarjana muda kewangan dan perbankan islam uum
Monday, July 15, 2013 @ 9:47 PM | 0 Comment [s]

hello ebelibadi...
guwa ni bukan apalah.. kalau nak sms ke whatsapp ke,, we chat ke.. jgn berharap ak akan reply a.s.a.p.
sebab.. kalau dah dekat rumah.. handfon xde kat tangan.. tak mcam sintok.. ok..
aku nak update pasal islamic banking and finance.. sebabkan ramai yang tanya aku kat facebook..
so aku akan citer kat sini jelah.. 

assalamualaikum w.b.t
ijazah sarjana muda kewangan dan perbankan islam
Universiti Utara Malaysia
semester ke 5 (bulan 9 nanti)

ok.. soalan yang lazim.. 
perlu ada basic bahasa arab ke..
anyway.. sesape yang amek kos ni akan amek satu subjek.. yang akan diajar tentang grammar,, cara percakapan, perbualan yang ada kene mengena dengan muamalat dalam bahasa arab... 
(bahasa arab dalam buamalat) 

ok.. next..
ok ke kos ni...
so aku akan cakap ok lah.. anyway,, ni pilihan ke 7 aku... so mcm x berapa nak like lah masa baru baru dapat surat tawaran.. hihihii. tpi lama2... ok dah...

lagi.. banyak jugak ada yg tnya pasal ptptn...
sy x dapat nak jawap semua itu.. sebab dah lupa..
tapi.. mana yang sms sy melalui telefon.. sy akan cuba juga lah membantu adik adik semua..


oklah.. anyway.. today 15hb.. saya mengucapkan kepada senior senior course saya mahupun senior senior yang bukan satu course ngan saya. saya ucapkan selamat berpraktikum lah.. ok..

sekian sahaja... 
mood minggu ni.. wish list time..




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.