//TAKE MY HEART
very good
Friday, June 21, 2013 @ 11:18 AM | 0 Comment [s]

hmm.. tolong lah.. tolong.. tolong sgt2.. jgn beratkan lgi kepala hotak aku.. 
aku penat nak pk masalah orang.. masalah aku ni.. sape nak pk?? 

aku tak ok...
aku tak ok!!!
faham tak!
mmg la bukan masalah negara.. tapi,, masalah tetap kene pk.. 
sorang mcm ni.. sorang mcm ni.. im just wonder.. ape pulak masalah yg akan aku buat.. sebb,, sorang dah buat masalah.. sorang lagi masalah mmg sgt besar... mmg bodoh ah.. nak pk tu sume.. mmg lah sibling.. sebb tu aku kne pk.. kalau bukan sibling.. aku dah lama biarkan je.. tapi mkin pendam,, rase sgt sakit hati ngn dia.. ingt.. jgn sampai aku maki hamun depan ko.. time tu,, xde nye istilah anak mane paling tua.. kurang ajar.. ke x kuang ajar.. 

aku.. mmg jeles. aku mmg jeles dengan keluarga yg happy.. gurau senda satu sama lain... tapi nape bukan aku... time2 exam ni lah,, sume masalah nak timbul.. time aku xde duit,, time tu lah masalah nak ade... 
ok aku tau. masalah dtg untuk menguji aku.. tpi,, aku tak de jalan penyelesaian!! boleh stress. aku selalu terlibat dgn bende2 yg x setanding ngn umur aku.. yg aku x harap n xnak berlaku,, tu lah yg akan berlaku... 

tapi..... kalau jadi pape kat dia mcm ne... huwaaaa... 

#sometimes im ok.. #something im very2 not ok!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.