//TAKE MY HEART
pilihan itu bayangan
Monday, June 24, 2013 @ 10:08 PM | 0 Comment [s]


perempuan.. bila ckp pasal lelaki,,, mmg bnyk ciri ciri yg dia nak..
tapi pada aku.. aku pegang sepotong ayat ni..


Allah S.W.T berfirman, “Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.” (an-Nur':26)


pada aku mmg betul ayat tu.. bape bnyk ciri2 yg ko nak pon,, kalau diri x betul,, peleaseeeeee lah gi betulkan diri.... aku tau aku x perfect.. sebb tu lah aku xnak tetapkan ciri2 pilihan..



tapi ... benda yg common.. mmg aku titik berat sikit... mcm boleh memimpin.... sebb aku amat amat amat lah degil.... sebb tu... aku amat amat lah perlu kan orang yg tegas.. mcm abah.. sebab tu im very like my father dalam menangani kedegilan aku... 

dan yg penting.. pandai buat pilihan.. sebab!! aku mmg x boleh decide ape yg ditanye.. so jgn tnye mcm2 kat aku.. sebab nanti aku akan tnye balik.. 

pastu... seseorang yg solat subuh... sebb... nnti boleh kejut aku subuh... sebab... ermm... hehe

n yg paling penting bak hang.. aku x suka orang buat bnde yg aku x suka... amat menyakitkan hati... ok... boleh???

ok last.. please... hormat mak ayah sy kalau nak sy mak ayah awak.. tu common.. terbuka kepada sesiapa sahaja... ok.. 

ok.. later saya citer... ape bnde saya tak suka.. and apa bnde yg saya suka ....
ok

love you

sincerely,
aishawahid



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.