//TAKE MY HEART
happy Holiday! yeay
Tuesday, May 7, 2013 @ 10:15 AM | 0 Comment [s]

tadaa!!!!!! this is what we have done together!!!!!!! LONG WEEKEND IN UUM... 
orang lain cuti jugak.. i pon cuti jugak... lalalalaa anyway,, bukan xnak kuar dari uum.. gi langkawi or thailand or else... cume sayang uum terlampau.. hahahaa 
ok lets start!!!!

we are going to archery!!!! faizal n me going to archery for training.. training lah sgt aku ni.. aku tgok dia training ade laaaa.... hahahaaa GOODluck TOURNAMENT next sem!. :) OUH TENKIU ler x naik motor kesayangan.. semata jalan ngan aku sebb ak xde transport.. anyway,, boleh je jalan sesorang.. haha saje menggedik!........ lalalalalalaaaa sebenarnye my friends pon nak ikut jugak... tu yg faizal jalan kaki.. tpi malang nye mereka tidurr... poyo poyo!! gu jun pyo! ???



i just buat 18 shoots je.. hehehe sebab malas! bosan tapi malas. ha tu lah jadinya... ok anyway yg bawah tu aku punya.. yg ada stand tu,, faizal punya. kerek kan dia. ada stand.. aku takde stand.. hahahaa.. gurau gurau... ampun... :) jangan marah.. nanti kene jual!

tada!!! im the profesional archers!!!! hehee mcm biasa.. yg stand tu bukan aku punya.. ouh anyway,, nampak tak kat biru tu ada 2 bulat.. (haha aku tak tau apa nama dia).. ok.. sebelah kiri aku punya.. sebelah kanan faizal punya.. shoot ke laut... aku lah.. faizal dah pro.. attack kuning je! sebenarnye ye malaysia.. sy takot nak shoot betol2,, nanti terlebih poyo.. hahaha


ok stop untuk archery... nampak tak pic kat bawah ni??


hehehee.. ni bukan cengkodok keras yg aku buat hari tuh.. ni cengkodok cookies.. hahaa anyway,, mmg keras pon aku buat cengkodok hari tu... konon reti lah... tapi.. padahal.hahaaha mcm gilo! eh tapi kan.. habes jugak woo yg keras tu.. mgkin kgkawan ak nak jaga hati aku,, or atau lapar... takpon.. mmg sedap... hahahahaa
but!! yg ni mmg sedap... aku tolong bancuh dan tolong goreng sekali.. tapi ayu, jannah, zakiah ngan bha datang nyebok.. kihkihkihh... abes aku kene apung pas ni.. hahaha


ok.. yg ni.. tadaaaa!!! someone belanja i burger bakar.. alor setar.. area mane,, aku tak tau.. thank faizal yg baik hati.. haha! baik?? ok.. tapi mmg sedap burger bakar ayam ni... faizal kate,, sape balik x dpt.. hahaha later i belanja u ok... x sempat2 lagi nak belanja...


gambar ni mmg fokus kat baju aku je... HARIMAU SELATAN.. wuuu.... aku suka baju dye. aku tak suka tgok bolaa.. boring! ouh lupa nak bg tau tempat.. kami berada di PUNCAK BESTARI!!!
eih.. silap2.. PUNCAK VISTA... hehehee (aku kalau kene apung, abes aku.. ) 
time ni hari mengundi.. kami teropng rakyat jelata dari atas je.. nak tgok sama ada depa ni pilih ke tak YB ECOT jadi pentadbir sintok.. yooo... hahahaa terima kasih.. akhirnya saya telah diberi mandat.. hahaa (poyo!!)

merenung masa depan.. perancangan dah ada.. samaada cepat atau lambat aje... :)

ok.. stop kat puncak vista.! 
kami menyinggah lawat kawasan! DPP MAYBANK!
ayu tak lama lagi nak dok situ.. boleh lah pinjam dapur nanti. hahaa (motip??___)


argghh we at playground!! this is the best damn thing ever!!


waaa.. ter excited already.. haha


just relax and enjoy our holiday!


i dont know y i suka sgt colour merah.. dont know y...


yeargghh kuat kuat... haha


pic ni aku rase aku pendek.. tidak!!! tidaK!!!! tidak!!!!!!!!!!!!!
hehee over pulak!


haa kan dah betul pendek. padan muka! tapi ak x katek!


yearghhh.. love it.. kami tiap malam melepak sesame kat bilik jannah... kol 12 je turun bilik memasing.. dah mcm cinderella dah.. orang tgok movie,, aku melayan kucing,, main chat.. alaaa.. dorang bukak citer omputih wat po! den ni ha tak tgok citer omputih! den tgok citer melayu! haha 


sesape nak pinjam cd p ramlee ngan citer industan.. meh lah dtg rumah.. hahhahaa kalau nak citer melayu,, pi cari kat youtube.. banyak!!


ini lah kerja sebenar YB ecot. hahaha! (lakunan semata mata)...

ok.. next....
im going to pick up my friends,, izzah and fatin at stesen bus changlun... and then.. we were going to eat..
(bahasa inggeris mcm buat karangan darjah satu!)


ok. im at secret recipe changlun.. maaf tak ajak sapa2.. sebb not expected at all... maaf maaf maaf.. 
later we going together ok geng... and also to my friend yg nak sgt secret secipe.. later i treat you ok.. 
ok that cake mmg my favourite selain coklat cheese... 


nyum!!! sedapnyaa. jgn jeles!!!!! hahahaa choclate indulgence.. rm 8 ++


nampak tak pipi aku kata ia sgt sedap! hahaha abaikan je coklat yg meleleh kat my ice blended choclate! my ice blended chocolate rm 7++


ok this is my fried rice.. its awesome.. sedap. tpi harga mmg x berbaloi. hahaa baik mkan nasi gorang kat kedai biasa.. rm 16++


ok .. this one my friend.. yg order.. (fatin solehah)..  macaroni cheese ape tah.. lupa.. next time nak try this one.. sedap!
rm 16++


ok this one soup apa tah.. lupa dah nama.. the bills is not with me... also rm 16++


this one banana boat.. hahaha x lah.. ni banana apa tah.. dessert.. rm 7++

ok harga makanan mengalah EDC HOTEL...  hehe... tpi nak dtg lagi!!!!! :) 

bnyk lagi bende aku buat this holiday... maaf yer.. my english is not better.. sy tak minat.. tpi untuk anak2 i,, generasi i... i akan pastikan mereka punya bi and bm is the best than others....

later i update lgi.. penat dah!!!!!!!!!!! :) 


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.