//TAKE MY HEART
sakit pulak hati kita!
Sunday, April 7, 2013 @ 7:22 PM | 0 Comment [s]

hello there world....
hehehehee
nak jadi anwar hadi plak...
ops.. assalamualaikum.. waalaikumsalam...
nak share ngn korang... anyway,, after balik 2 hari sejak hari jumaat.. erm jumaat ke eh... 
ermm sabtu lah... sebb hari aku bermula di jb adalah pada hari sabtu..
malas nak citer pasal hari jumaat.. wat sakit hati.. tpi itu pengalaman...
nak citer gak lah... sakit hati pon sakit hati lah... 

ok.. hari aku bermula pada jam 6.15pg hari jumaat.. bertungkus lumus kemas bag ape sume... dan siap semuanya pada jam 7.30 pgi.. my tiket ke jb jam 9 pg... ouh my excited nye nak balik jb!!!!
tak terkata.. !@#$%^&*()/...... hehehe




ok.. jam 8.30 pg, pakcik kete sapu x sampai lgi uum.. -.-' buat hati aku rase x sedap hati...
huargghhh...
ok tetap tenangkan hati sambil selawat... (bende aku buat bila ak x senang hati adalah berselawat ke atas Nabi. )
sampai stesen bas changlun betol2 jam 9 pgi bersama kak wani dan sahabatnye ... huwaa... cuak betol aku..
terus shoot gi kaunter.. tnye bas STARMART pi jb dah sampai ke belum....
beliau berkata,, x sampai lgi... HEHEHE hati lega... leh sempat amek angin jap...



tunggu..
tunggu,..
dan!!!
tunggu...
duduk bangun duduk balik bangun balik.. pi kat bas orang tgok orang naek bas.. pi kat kedai runcit beli air.. sampai kol 10.30pg.. aku dah mula menyirap... gi kaunter dengan muka x puas hati.. 
beliau berkata bas x sampai lgi.. x tau kat mane.. ok fine tunggu lagi......
until 11 pg....! akhirnye baru muncul.. guwa mmg dah x puas hati.. ikut kan hati nak bakar bas tu.... saman je terus.. tapi masih berfikiran WARAS!

guwa naek terus duduk... tanpa senyum..! 


sakit hati.. sabar!!
bas STARMART tu asyik berhenti... sakit pulak hati kita.. ok padan muka sape suruh amek bas pgi... nak direct amek malam la!!!
otak aku kene kan aku balik.... bertambah sakit hati.............................

ok habes kat situ........... 
KEMBALI TERSENYUM..... HEHEHEE :)


ok.. then... abah jemput...ngn mak sekali... hehehee.. lupe segala penat.. sakit2 badan sume..........

sampai2 terus tido derrrr!! penat!!!!!!!!!!!




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.