//TAKE MY HEART
N'aisha.W™
Monday, April 1, 2013 @ 1:32 AM | 0 Comment [s]

aku bukan seorang yang gemar bercerita..
tetapi gemar mendengar cerita..

aku bukan lah seorang yang tinggi egonya,,

tetapi aku mmg keras kepala...
aku gemar aktiviti lasak.. masok kebun ikut abah cari buah buahan...
bancoh simen buat rumah... gergaji kayu kayan buat bumbung... dan hasilnya semua megah... tapi bukan milik kami........
semua hilang...
aku.... kalau boleh... nak kumpulkan semua kenangan silam yang manis,,, bersama keluarga... dan simpan didalam satu rumah...
tapi aku tak mampu... tak mampu untuk berbuat begitu..
linangan air mata selalu jatuh... jatuh diatas bumi yang nyata... dikala bulan diatas awan....... tersenyum melihat aku....

hmmmmmmmmmmmmmmm.............


aku tak mampu bercerita..... hanya mampu melakar dan menulis.... aku tak cukup kuat untuk berkata-kata apabila marah... kerana bukan mulut yg berbicara,, tetapi mata.... dan air mata yang atasi segalanya..
semuanya akan ku luah dari masa ke masa... dari hari ke hari.. dari tahun ke tahun.. bila tiba masa nya..
akan ku cerita segalanya...
aku percaya, satu hari.. akan terpecah segala rahsia........ dan ketika itu.. aku akan berani bersuara...
In Shaa Allah.......................
amin............
assalamualaikum..........
waalaikumsalam.......

NOTE: saje letak ayat bengong malam ni.. hehe




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.