//TAKE MY HEART
motivasi diri & Tolong
Tuesday, April 23, 2013 @ 9:42 AM | 0 Comment [s]

sometimes.. kita perlu tolak diri kehadapan... buat perkara perkara yang rasa tak boleh buat.. cuba buat bende tu.. tapi kalau aku,, xde cuba2,, kalau nak buat,, buat betul-betul... baru dapat hasil yang memuaskan.. i right? hahaa

anyway,, aku mmg menyampah dan xnak dengan surat.. tapi,, one day tu,, aku terfikir nak jadi perngarah program.. adoii.. dah kalau nak jadi pengarah program,, aku mesti tau semua.. so far ni,, semua biro aku pernah buat.. lagi2 biro publisiti.. mmg asyik aku jelah yg dpt.. hahahaa so nak dijadikan cerita,, nama aku mmg naek untuk setiausah.. dalam bahasa inggeris,, secretary... fuhh... mmg mencabar.. sebb kene buat surat yg tak tau.. tpi aku mmg clever,, aku cari lah orang yang boleh membantu.. tu lah guna sahabat... kebetulan pulak,, mmg sahbat2 aku ni mmg terlatih jadi secretary buat2 surat ni...  hahaha so ia mmg menyeronokkan.. bnyk bnde boleh tau.. sampai nak letak no rujukan pon dah tau sekali..

tapi yang part paling mencabar tu,, kene gi Hep mintak cop n sign.. mmg berdegup degup.. hahaha...
tapi nasib baik pengarah pon nak ikut gi Hep jugak.. kalau tak ,, nak taknak,, aku kene gi jugak lah... wuuu.... dulu biasa jumpa orang besar,, la ni,,, jadi kekok pulak... sebb dah lame x pi n=mengadap orang2 besar ni. hahaha

tapi ape pon keje yang kita sanggup nak buat tu,, kene lah buat betul2... jangan lepaskan batuk tepi tangga je.. tapi ngn aku,, orang buat taik,, aku mmg tak lah nak simpan ko lgi... just profesional lah.. tak tau, boleh tanya.. ada masalah,, bukan time untuk menyalahkan orang lain.. tu time utk selesaikan masalah... dan kalau nak suruh orang.. sila... sila dan sila lah guna perkataan "TOLONG"... sebb perkataan tu mempu memberikan impak yang besar.. 





"weh,, nanti ko buat kan aku teh tarik" 

atau pon,,, 

"weh,, nanti tolong aku buatkan teh tarik"


mane satu yang best?? kalau aku pon,, aku nak dpt ayat 2nd tu.. sedap je... haaa... betol tak.. 

baiklah.. petang ni pon ada exam mikro.. so nak study jap... wu.. 
semoga dipermudahkan segala urusan aku.. amin ya robb!!




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.