//TAKE MY HEART
makan dan outing.. this week is quite tough
Friday, April 19, 2013 @ 10:17 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum.. waalaikumsalam... 
fuwahh.. lately ni sgt busy wow.. x sempat nak update blog n twitter.. fb mmg kene buka.. sebb bnyk maklumat kat situ..
gpms... umm... icm... usulfiqh.. sume ade dlm tu...
penatnye this week.. akhirnye dapt jugak aku tempuh minggu yg mencabar sgt pada aku... perggh.. gila tak gila usul fiqh aku tak dapat nak jawap ! 12 markah hilang yg soalan 1st.. gila!!!!!!
dah xnak ingt!~~
amat stress pada waktu itu.. 
 ops.. exam2 ni sume berlangsung pada hari rabu hari tu... fm malam soalan nye senang.. ALHAMDULILLAH...

ouh.. last tuesday,, member i ade ajak gi alumni junction.. mkn.... so kami pergi lah.. saje nak tolong kawan... tu assignment mereka... kalau kawan tak tolong, sape lgi nak tolong kan.. xpelah,, esok lusa,, kalau bukan dia,, ade orang lain akan tolong kita pulak.. 
biaselah.. budak hospitaliti.... sinonim ngan makan makan ni.. haha 
tapi kene bayar lah kat dorang.. rm15....


kitorang tunggu bas.. x sampai2.. last2 pinjm kereta kak hannan,, pastu gi.. time dye antara kol 12.30 tghari until 2.30 petang.. so kene lah gi antara masa tersebut.. okey!!!!!

antara menu yg ada... tu ha.. bce kat atas tu.. au tau makan jerr. x tau nama.. so jgn tnye aku!
haha


mana bob ni!!!! lambat!! hehehe padahal masing2 lambat.. tapi kami sampai dulu!
tu waitress,, kak diana.. hehehee kakak kami dalam gpmsuum!


amek gambar ngan kak diana yang cantik!!!!!!!!! cute je kan dia.. dia sgt baik pada kami!
siap ajak main golf.. hehehee

ok inilah peneman sejati.. mana2 aku nak gi.. mesti dye ade... klo xde pon.. mesti dye tau ak gi mane.. hehehe 

hehee ni sebenarnye mulut tu over sikit... dengar bob story2.. "oooooo" terlebih plak.. hahahaaa

lalalalaaaa aku dah tembam...... gila ah cocot!!!!
baiklah.. sudah tiba masenye tgok makanan makanan yg dihidangkan...


green curry chicken thai (serve with steam rice accompanied & kangkung goreng belacan)

spicy prawn soup (hot & sour prawn with mushroom & lemon juice)

ok tu bob punya tngn.... lapar katenyer..

tadaaaa.. serius aku lapar.. sedap pulak tu.. mmg abes lerr... aptb

ok this one sira labu (served with coconut milk & gula melaka

ada satu lgi appertizer. mase sampai2.. mereka bg mkn mango salad (young mango with shredded carrot & dried shrimp)
xamek plak gambar... sedap.. paling aku suka.. sebb ade mangga muda.. aku ada penggemar mangga muda!! yang sgt masam tu...!

ok dah abes mkn.. kenyang sgt.. just makan semangkok nasi tu.. nasi pe tajh dorang letak.. tnye kak diana,, rupenya campur beras pulut sikit... oooo baru tau.

ok.. nama2 yg aku bg tadi tu kalau tak caya,, cek lah kat pic bawak ni.. 
aku copy je.. kuikuikui



pengalaman yg berharga..biasalah.. tak amek dinamika....
hehehee
opsss.. rmalam tadi ,, kami keluar ke steambot langgar... alor setar..! mmg tak lah nak mkn bebanyk.. sebb petang tu dah mkn dah.. hehehee seronok.. 

minggu ni adalah minggu yang mencabar.. minggu yang meyakitkan hati.. semua mintak aku marah... semua mintak aku angis memalam.. semua mintak aku stress! argghh.. tapi!! aku tak depressed pon... aku ni tabah sebenarnye.. tengok lah anak sape.. anak tuan wahid.. dan puan aidah... hahaa miss them so much..
ok lah..
sampai sini je.. nyte allzzz... (ni pagi lahh cocot!!)

note: lama x jumpa kak faizzah, kak wani, abang rahman, abang hafiz lepak makan sesame... hmmm


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.