//TAKE MY HEART
Esquisse De La Vie
Saturday, April 13, 2013 @ 9:53 AM | 0 Comment [s]

entah dapat ke tak aku settlekan usulfiqh hari ni.. ni baru chapter 2.. ade lagi 4 chapter.. exam esok.. masok bab 1-6........
fuwaahhh..
In Shaa Allah boleh!

ha!!! nak citer ni!!!!! malam tadi aku berjaya!!! berjaya kemas bilik. hahahaa
tapi!........ erm.. :( malam tadi je kemas. pgi ni dah x kemas dah.........................................

argghhhhhhhhhhhh.........
aku pon tak faham.. ok jap lgi kemas balik..
roomate i dah balik dah.. hehehee dah x payah pasang lampu time tido..
aku kalau kak wati xde dalam bilik,, perkara yg mesti dan pasti... pasang lampu 24 jam.. hahahaa
tido pon pasang lampu.. padahal sebenarnye aku xleh tido lampu terang benderang ni....

ok.. ni nak share sikit lagu-lagu yang masuk dalam jiwa aku.. hahaa x semua lgu aku layan...
im just love slow song... only the slow song....
tapi kadang2 tu rase mcm aku ni tengah patah hati.. nak wat mcm ne.. lagu2 slow kebanyakan lagu patah hati......
hello hello hello...
aku tak pernah patah hati ok... hehee aku patahkan hati orang adelah... hahaha (nampak riak yer disitu)....
dah jadi kebiasaan.. nak buat entry baru je,, mesti layan slow song... i love to hear orang main piano..
bukan ape.. tah lah..  bila dengar.. idea tu bnyk sikit...................... anyway,, aku ni memahami.. cepat sikit nak faham makna lgu tu...

rindu tak kat DONNIE?? ok nah aku bg sekeping gambar dari dye... actually. dye kem salam.. hahahaha!!




"despicable me" ni kuar bulan julai nanti! alaaaaa... nak tgok ngn sape..... hmmmm...
time tu cuti dahhh....


jgn pelik aku punya color of the day... hehehee anyway i love red.... 
sukaaa sgt........!




semalam im so tired.. tpi mcm biase,, bgun pepagi.. ari tuh balik,, kalau bace entry sebelum sebelum niyang happy2 je kan... actually,, aku kene marah ngan abah.. tapi aku tak citer....
abah marah.. lepas subuh,, tido balik........ kalau nak tido pon,, tengahhari.................................
kene bebel ngn abah.. tazkirah dalam kereta... hahahhaa kalau dalam kereta,, senang sikit nak tazkirah aku,,, sebb x leh lari2... hahahaaaa biase dah tu.. kalau abang kene tazkirah,, abah buat cara lain pulak.. x same ngan aku tazkirah dalam kreta.. kuikuikui

e ehh... aku ni ade 4 bab lagi x settle.. ok chow!!
assalamualaikum!!!!!!!!!!
wassalam!

note: jap gi aku sambung citer kalau aku ade mood.. 




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.