//TAKE MY HEART
berulang lagi
Monday, April 8, 2013 @ 8:14 PM | 0 Comment [s]

politik boleh buat orang bergaduh.. politik boleh buat orang sakit hati..
dengan adanya percanggahan pendapat... 
guwa ni bukan nya ape beb...
opss..
ok2... bahasa jaga... sy ni bukan apa............... sy mmg sayang malaysia...
kalau xde malaysia,, nak duduk mane lgi... its better than other country...
tapi,,, aduhai rakyatnye .............................. 

heheheheee sebenarnye mmg niat intro pakaiintro politik.. hehee tapi xde ayat baik punya.. cuma nak petik dari video mat lutfi..

"taknak belajar agama tapi pandai bercakap,,,.... jadi ahli politik lahhhh... "

heheheee.. anyway ,, ak ade masalah ni... nak citer kat sape aku pon x tau.. 
sape2 yg bace ni,, anggap je lah mmg dia ditakdirkan tau apa masalah aku... followers x bnyk pon.... 

ok.. erm.. mcm biasa,, semua perkara memerlukan duit... dan aku tersepit.. adeihhhhhh...... kesian mmg kesian.. tpi mcm mane,, aku pon xde duit sgt......
ade lgi 2 buln sengah untuk duduk kat uum tu.. adoooiii...
mcm ne tah eih nak buat................... masalah family lgi...... kusut kusut............ kusut................

"Ya Allah,, kau murahkan lah rezeki ahli keluarga ku............ kau sihatkan lah tubuh badan mereka, kau ceriakan lah mereka,, bimbinglah mereka ke jalan yg benar............."

nampaknye,, malam ni x beli tiket lerr.. hahaha abah nampak mcm penat je.................................
aku... mmg pemalas... bukan ape.. kat sri putri tu xde parking.. susah nak dpt.. (tapi abah dapa je parking).. heheheee 



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.