//TAKE MY HEART
im really mean it
Monday, April 1, 2013 @ 11:46 PM | 0 Comment [s]

aku...
aku... mmm...
aku nak nangis.....



hmmmmmmm..............

ikut kan hati... aku maki semua!
ikut kan hati aku pecahkan screen laptop ni..
ikut kan hati .......... jahanam lah semua!!

akuu.... akuu.... hmmm.... xpe lah terima je...
my mistake... my fault...
aku......
xde sape....... xde sape nak back up... xde sape hulurkan tangan bila berbicara tentang losses!!!!!
ok.. aku bertanggungjawab...
abah ngan mak faham aku...............

sebab aku degil.....
ikut kan hati! aku chow dari situ....

aku memang nak nangis..................................!!!!!!!!!!!!




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.