//TAKE MY HEART
aku mmg SINGA
Tuesday, April 2, 2013 @ 7:56 PM | 0 Comment [s]

bila dengar.. dengar.. dengar dan dengar...
kawan-kawan ada cakap laguu tu sesuai dengan aku..
erkk.. -.-'

ok............. mula x setuju.. dan membangkang..
tapi!!! bila dengar dengar dengar dan dengar semula..............
erk!!! -.-' ok same!!!

BERDIRINYA SAYA DISINI!!! (sebenarnye duduk)...
saya akan berusaha menghuraikan apa yang bakal dihurai dengaN ayat huraian saya yang tersendiri!!

ok... 3...................2.................1................gooooo!




fynn jamal - 150 juta kali

“Dia mungkin bengis seperti singa” 
ok... saya akui.. sy mmg muka  bengis kalau tak senyum... :)

“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
hm.. aku bukan sahaja nangis tgok citer korea.. tgok citer cina, malay, industan lagi la!

“Dia mungkin keras bila bersuara”
hehe keras! mmg keras... sebab.... ermmm...

“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”
aku  mmg jujur.. ape yang di luahkan tu sume 1st   impression aku.

“sayang mungkin baran tak kira masa
baran tu xde lah.. tapi  kalau marah,,  orang baran pon kalah.. (aku jarang marah-marah)

tapi sayang tahan kalau yang salah saya
ok.. yg ni aku bangkang dari longkang! hehe... siapa yg salah, dia yg kene! no excuse!

sayang mungkin saja keras kepala
yes i am... mmg keras kepala.. mak n abah pon pening layan.. dari kecik sampai ke beso..

tapi sayang manja bila kita berdua
ak x manja sesuka hati.. menggedik tetibe..  manja pada yg berhak... mcm mak, abah, abang, kakak.. dan... erm...

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
ok yg ni kelakar..  kawan-kawan ramai kate ni mcm ak. baju renyuk pon xpe.. tudung x same kaler ngan baju pon xpe.. adeih haii...... tapi peduli ape orang nak kate.. janji selesa.. hee


Aku lebih bengis dari sang naga
kalau aku marah,, naga pon kalah... so jgn wat aku marah..

Tapi bisa nangis semata demi cinta
n bila aku marah.. aku akan rase nak nangis sebb tahan marah..  faktor buat ak nangis,, tahan marah.. dan jealous..haha 
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada
ni lah sebb nya kenapa dan mengapa aku  mcm xde bahasa.. ak menyampah dgn orang gedik.. mengada2 terlebih.. erk.. -.-' 
tapi bila mengada2 aku sampai... hahahahaa   itu mmg kelakar.. for the special one.. anyway,, org yg selalu kene layan mengada2 aku,, mak n abah. haha

Aku mudah baran tidak semena
ade sometimes akan tetibe rase nak marah..  ini mak abah panggil  "menyeman"..

Mana boleh tahan angin cemburu buta
diingatkan kepada semua... aku mmg senang senang senang sgt nak jealous....

Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.