//TAKE MY HEART
MESYUARAT AGUNG TAHUNAN GPMS UUM 2013/2014
Tuesday, March 26, 2013 @ 10:15 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum... (Waalaikumsalam.)
AbetterLIFE.. semua orang nak hidup yang best. seronok.. hee..
ok sejujurnya,, mmg banyk bnde kita taknak ia berlaku,, tapi ia berlaku juga.. tapi benda ni sume boleh je nak handle... saamada dengan happy atau tidak.. secara terpaksa menerima atau rela...
itu semua terpulang pada individu masing2..

ok pada aku.. aku dah menghabiskan 3 semester bersama sebuah organisasi.. yg bertaraf 5 bintang bagi aku... ia mmg pengalaman manis dan banyak yang dipelajari dari situ...
bodoh la aku kalau softskill x improve dengan join that group..ok actually group yg dimaksudkan adalah..
SCORE A GROUP KMD - KMC MAJOR DR.RUSYAINIE RAMLI dan EN.RAZIF YUSOF...
bekerjasama dengan seorang tentera dan golongan profesional.. gerak kerja pon best.. aku suka.. sebb mmg dah biasa wat kerja ngn abah.. so no different,, :) bnyk sgt aku belajar.. softskill semakin meningkat naek. dan know what.. aku applied softskill yg ade tu dalam organisasi terbaru aku ceburi..

kalau belajar je,, x applied x guna jugak. so,, aku amek inisiatif,, aku akan aplikasikan kat dalam organisasi terbaru yg diceburi ok..
actually, bila buat perniagaan everything kita nak perfect kan.. bukan in business je, dalam semua bende sebenarnye.. thats y kalau ada yg cerita kat aku pasal stress or else,, aku faham... dan aku dalam pembelajaran untuk menjadi seorang yg Multi-tasking... Betul kata EN. FAIZ RAZALI... student kene multitasking.. kalau belajar je... jage pointer tapi x terlibat mana2 program,, x guna juga...

ok ni nak citer.. tadi berlangsung MESYUARAT AGUNG TAHUNAN GPMS UUM 2013/2014
pengarah program adalah EN..AZRUL HAMBALI GHAZALLI..
dan aku sebagai AJK tugas khas mmg bnyk keje kene buat.. tpi kene pandai handle.. In Shaa Allah other program i will be a PENGARAH..! In Shaa Allah........... ammmmiiiinnnn...

ok.. GABUNGAN PELAJAR MELAYU SEMENANJUNG CAWANGAN KHAS UUM dah ade kepimpinan yang baru!!!!! heee...
ok sebelum tu nak korang tgok ni dulu.... :)


ok ni merupakan nukilan dan pesanan dari Mantan YDP GPMS Caw. Khas UUM iaitu Mohamad Amin Bin Abd Rani

Sedikit butiran tentang En. Mohamad Amin Bin Abd Rani..... 

beliau merupakan YDP GPMS Caw. Khas UUM sesi 2012/2013

selebihnya boleh daptkan di sini.. https://www.facebook.com/mohamad.amin91/info

so sekarang ni... YDP GPMS Caw. Khas UUM sesi 2013/2014 adalah EN. MOHD RAHIMI BIN AZIZ
info yang sy tahu,, beliau pandai menyanyi.. heee... pastu merupakan anak jati terengganu.. 
ok... kalau nak tau lebih detail lagi,, boleh lah pi tgok sendiri... https://www.facebook.com/mohdrahimi.aziz/info

ok.. mood menaip tiba tiba hilang.. ok jom tgok pic2 yang ade!! :)














NOTE: gambar lain akan menyusull.... sekian... assalamualaikum.. (waalaikumsalam)...

**sy bergiat aktif dalam sukan.. POYO SGT.. (Tennis..still in learning) (badminton x pro sgt tapi boleh la...) (archery setakat attack hijau tu dah biase dah) HAHA **sy merupakan seorang yg suka membuat perniagaan.. ** sy mmg suka bg pandangan.. *sy kadang2 gila jugak.. ** dan sy merupakan TIMBALAN EXCO KEBUDAYAAN DAN KESENIAN GPMSUUM 2013/2014





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.