//TAKE MY HEART
kitorang dah mcm bestie kot!
Friday, March 22, 2013 @ 7:49 PM | 0 Comment [s]

i love sharing to other what abah selalu said to me..
what abah do.. what abah have done to me... anything tentang abah... sebab abah is the best for me... 
abah is the most ever n ever man that i trust n love!

abah adalah seorang yg berdisiplin sgt.. masa muda.. 
sekrang dah kurang sikit.. sebb aku berpengaruh sikit.. haha
kami selalu buat kerja together.. aahaha dan actually kalau mak suruh buat tu buat ni,, aku wat x endah.. bukan selalu lah.. kadang kadang..
tapi kalau abah yg suruh.. on the spot i will do it.. hikhikhik
satu.. sebab abah tak suka "nanti lah.. kejap lah... karang lah..."
aku pernah citer,, aku pernah ikut abah bertukang.. i mean buat rumah lah..
ingatkan nak dok kat rumah tu.. n lastly,, jual je.. sayang nye.. titik peluh kami dua beranak.. 
erm.. aku tukang bancoh simen!. hehe alu tukang plaster dinding.. tpi mostly x jadi.. dan dinding tu mmg x serupa dinding.. haha..
tapi aku mmg pandai bancoh simen what.. seronok.. n selalunya akan ade name kitorang kat tepi dinding.. 
or tepi tempt simen yg ak buat.. hee..
 "ADIK n ABAH"..
my life quite interesting! sebb ade abah.. klo xde abah rasenye aku dah jadi budak juvana kot.. 
im so hyper n mmg pelik mase sekolah dulu..
xnak citer.. nak lupe kan..
and im the one yg berani bantah ape abah ckp...
abang n kakak bantah,, tpi x lawan.. x protes.. 
tapi aku ckp direct... 
tpi abah ok.. kdg2 tgok mood abah gak.. klo nak bantah tu tetibe dye mmg angin,, kene lah sokong dulu.. baru bntah..
hikhikhik
ape aku nak,, wat mase sekarang ni,, abah dah dapatkan.. 
hee...
mcm dulu,, ingt x pasal post aku gi mencekek lobster.. tu sume sebab aku mintak..
aku mintak,, aku x merengek rengek.. im just ckp je... 
our family mmg menyampah merengek-rengek mcm budak kecik.. menyampah lah!
ok.. antara ayat common aku..
"dah lame tak makan lobster"
"jom kita ke singapura....."
"mcm seronok je gi shopping.."
"abah tak rase nak pegi holiday?"
hihih..
actually ape yg aku luah kan tu sume ape yg aku nak.. hahahaa
kalau aku ajak tu,, sebb aku mmg nak gi.. klo aku nak gi saje2,,, kadang2.. tpi aku klo gi,,
aku akan pilih tmpt yg mmg aku rase lame x gi,, mcm best je gi.. dan juga.. mmg x pernah gi..

hihi ni balik seminggu ni ak nak buat pe tah eh kat rumah... hihii... 
nak ajak abah gi merewang lah.. 
gi rempit ke.. hahaha
best jugak... lalalaa



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.