//TAKE MY HEART
KEM KEMBAR SISWAZAH - KAMC, YAN KEDAH
Sunday, March 17, 2013 @ 9:35 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum! waalaikumsalam..
hee.. that day aku pergi kem!! haaa...
rajin kan!.. 
we all going to KAMC.. under kelab nasyid. actually x nak gi jugak.. tpi support member punya pasal.. aku pon pergi lah... :) 
dan tak rugi sebenarnye.. we all buat activity yg mencabar.. huuuu.. lame tak buat keje2 mcm ni.. 
ngt kn nak pencen.. tpi x boleh pencen.. tidak dibenarkan..


tgok poster kat atas ni.. kitorang ade buat jungle trekking.. yg ice breaking tu dah biasa dah orang buat.. tapi citer jugak lah.. 
aku dapat group 6.. ade 5 orang rasenye.. aku, ayu, kak yaya, yuyul (amirul), dan sorang lagi tu den dah lupo namonyoo, ok ingt dah.. yana (jiran bilik depan).. heee..

kitorang main game benang.. ikat-ikat kat jari sambil bercerita tentang diri sendiri.. pastu dah abes citer,, campak benang tu kat ahli group lain.. kitorang punya tegang dan cantik. corak bintang lagi!
then dah abes tu,, kitorg kene rentap benang tu.. kami pun rentap dan,,, aku ngn yuyul je tak putus.. hahahaa
nampak tak permainan nye di situ..aku nak citer pasal yuyul ni jap gi.. tpi nak citer pasal jungle trekking plak..


ok.. ni antara pic2 yg camera girl adit.. yg ade name camp tu,, tu sume keje jannah yg edit.. dan biaselah.. sebgai camera girl,, beliau tiada dalam gambar...


oklah.. mase nak pi night walk ngan jungle trekking,, kami diawasi oleh Cut Ali.. beliau ni mmg kuat giler!! dia ajar cara2 mcm ne nak buat stracher.. mcm ne nak bantu dan angkat kawan yg cedera..
erm actually,, kitorang gerak kol 6ptg.. sampai dlm kol 8mlm gitu.. kitorg buat jamak KAMC..
Then,, malam tu kitorang ade ice breaking, pastu LDK..
 pastu dah kol 12mlm tu baru pi night walk... banyak sgt bintang pada waktu malam!..
kami kene beratur 2 2.. dan pasangan aku,, mcm biasa... adalah EKINTOT!..
hhehee pegang tangan tu!! takot!
pastu dan sampai kat pokok pisang.. kitorg kene berhenti.. dan dilepaskan seorang demi seorang.. wuuuu... 4 minit kot mase gap tu.. jauh plak. tuu..

ade yg bace yassin.. ade yg baca ayat qursi kuat2..
ade yg berlari.. ade jugak yg jalan mcm kawad.. mcm2 lah ade..
mmg kelakar sgt..
tapi mmg amat seram! tak dapat nak byg kan mcm ne takotnye ak..

ade 1 prank fasi buat,, kat semak ade bunyi2.. pastu dahan mane tah jatuh.. time tu aku dah genggam 5 jari ni... ni kalo ade pocong ke langsuir ke kuar,, mmg aku cabot terus.. dan sebenarnye yg jalan mcm kawad tu,, aku lah.. hehehheeee awal sampai ke abes,, aku genggam jari.. mail gelak kan aku.. kurang asam jawa budak tu!



this one.. LDK melukis ahli kumpulan.. hahahaa aku punya group,, mcm gilo.. ketawe je.. aku nak lukis yana,, tpi kak yaya dah lukis yana.. so aku kene lukis yuyul.. hahaa yuyu x puas ati je ngn aku..
tapi mmg buruk benor aku lukis muka dia.. mcm monyet..





 ni fasilitator yg bertanggungjawab mengawal kitorang.. nice to meet you all... student uum gak... kos BPM kot..


ok ni after jungle tracking... sat gi aku upload gambar lgi.. naaa...



puteri-puteri yang anggun!


inilah peserta-peserta yg sempoi!..


NOTE: nanti nak buat program kat situ lah.. heeee



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.