//TAKE MY HEART
HEY... KAmu.... yes you...
Saturday, March 30, 2013 @ 10:33 PM | 0 Comment [s]


aku happy dan sangat sangat sangat gembira bila bercerita tentang mak n abah aku yang awe some...

aku boleh jadi sangat sangat sangat sedih sampai boleh menangis dalam masa sesaat kalau ada yang story pape tentang parent....... sebab.............. aku mampu......... aku mampu merase dan letak diri aku dalam diri mereka...
aku mampu.... merasa apa yang mereka rasa...............
sebab aku pernah merasai bila mana ade orang sihir kan ayah kau.. ada orang buat ayah kau sampai ayah kau sakit...... ade orang buat ayah aku nangis .. ayah aku bukan seorang yg mudah menagis kalau dia sedih.. unless bende tu amat menyakitkan hati dia dan amat menyedihkan bagi dia...
dan jangan ingat aku tak mampu nak tumbuk muka orang... jangan ingat aku tak mampu bakar rumah kau.. jangan ingat aku tak mampu nak pijak anak kau...
jangan sampai aku bersikap kejam.. yes aku akan bertindak kejam pada semua yang menyakitkan hati abah dan mak...
sejarah mungkin berulang... kalau keadaan memaksa...

ingat.. jgn sampai aku yang warning dia... jangan sampai aku yg hentak kepada dia...
tiada bende yg boleh buat aku bertindak di luar jangkaan.. melainkan kau usik mak abah aku..

even sibling.. kau sakitkan hati dorang.. kau akan tau akibat nye...
ini aku.. cara aku.... nak tgok.... buatlah........................................

NUKILAN CERITA HATIKU IS MINE.....

NOTE: jgn ade yg berperasangka buruk.. sebab.... kau tak kenal aku.. dan dont judge the books by its cover...



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.