//TAKE MY HEART
1 mac - 3 mac 2013 SK PADANG MENORA
Monday, March 4, 2013 @ 10:01 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum w.b.t..
1mac - 3 mac 2013 hari tu,, saya dan sekumpulan warga warga GPMS together pergi ke SEK KEB PADANG MENORA.. PULAU PINANG..
semua nya melayu.. tiada pelajar cina dan india.. 

KEM KECEMERLANGAN PELAJAR

banyak jugak LDK yg dijalankan... 
heee.. dan ak merupakan fasi yang paling baik.. hahahaaa... dan 24 jam dengan murid2...
bila time makan,, dorang akan pgl sy CIKGU.. sama juga time LDK...
bila time dalam surau pulak,,, dorang pagil ustazah.. disebabkan aku sorang je yang jage mereka dalam surau,,, dorang hentam lah pgl aku ustazah.. hehehee
pastu kejap2 pgil kakak.. pastu bila nampak aku pegang hanfon teddybear ak,, yg mane tak tau nama aku tu,, dorang pgl aku cikgu teddybear.. hahahaa
so happening lah dorang..

ni abg afiq yang agak peramah dan kelakar ngan aku... from dppyab.. 
sama juga dgn ustaz firdaus.. @abg firdaus.. dia kelakar jugak.. nice meet you.. :)  

ni fasi from uitm n uum... 

budak pakai baju hitam tu budak group 2 aku... degil budak tu.. tapi pemalu bila kuar kat depan...
lain yang disuruh.. lain dibuat... hentam jelah.

tu dye gengster sekolah.. rasenye boleh cam mane satu gengster btol x..


 comel sangt budak-budak ni.. even 3 hari je ngan mereka,, tapi .... aku dah mula suka kan mereka..
fasi yang lain garang2... akak je yg x garang kan! hehehee

fasilitator from uum.. only 17 orang ajer.. and mostly,, yg lelaki yg bnyk bual ngn ak.. like always.. 

 menari dan menari... bila join kem budak budak ni,,, bnyk gak membuka kan mata...dorang baik pada aku.. dan mereka sukakan ak.. haha mungkin aku x pernah nak marah dorang.. x mcm komander... asyik2 tanye pasal sumi.. sampai ade yg menangis bila sumi dorang pecah.. adoiii.. kelakar betol..

 ya itu dia.. pengawas sekolah!! aku dah mcm pengawas sekolah dah..

kenal tak siapa dya?

 sesi meminta maaf dan berterima kasih kepada abang2 fasilitator selepas menangis sakan dan berjanji akan mengikut segala cakap ibu dan bapa...

bekerjasama dengan fasi from uitm pulau pinang.. hee.. best.. ade satu scene.. dimana aku telah menumpahkan secawan air.. hahahaaa kene gelak ngn budak2 dan fasi yg nmpak.. terutama sekali imran..


thats my group!! :0
ermm... aku tak pasti ape mirul buat kat belakang tu...

ade lagi gambar2 dalam handfon teddybear ak.. later i will upload here...




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.