//TAKE MY HEART
problem itu nothing!
Saturday, February 16, 2013 @ 6:24 PM | 0 Comment [s]

Kalau dah jodoh awak dgn dia, berjuta orang yg cuba nak hancurkan relationship awak dgn dia pun, awak tetap bersama dia.

ok bingai betol lah... ermm... jadual ade yg poblem.. patutlah ak tgok mcm lain jer.... 
ok now aku kene add satu lgi subjek walau bagai mana cara sekali pon! arghh... ini buat aku tension nak mati.. *opss ter lafaz..
aduhai... xpe2... kene abar.. betol tak.. so pas ni.. bila sampai time ko add,, ko kene add ok.. jgn tunggu nanti sekejap.. mcm abah selalu kate.. kang dapat batu karang padan muka.. hihihi..
ok now nak fikir nak amek regulasi or islanic finacing mangement.. walaubgaimana sekali pon! tetap kene add 1 subjek lgi.. klo tak nak poblem nanti.. ok... sekian terima kasih sebab bace bebelan sy..

ok2.. jgn mengalah!! 

daaa...

Jangan pernah merasa bangga dengan kelebihan yg ada pada diri. Kerana kita juga memiliki kekurangan dan menjadi kelebihan pada orang lain.


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.