//TAKE MY HEART
mari memasak nasi goreng
Wednesday, February 27, 2013 @ 9:23 AM | 0 Comment [s]

want to see what we have done yesterday??
heee....
ok.. silakannn...


hee.. ni lah dye keje kami semalam.. tercetusnya bende ni sebab.... aku cakap kat izzah nak makan nasi goreng.. hahahahaa.. nampak tak yg izzah sebenarnye CARING.. (ok nak gelak besar besar).


ni suma bahan untuk buat nasi goreng.. nasi goreng guwa tak kacau... takot nanti terlebih sodap pulak.. haha...



ha ni lah gua punya keje.. kene buat jemput-jemput.. abg rahman makan  sampai bleeding.. hahaaa tpi habis beb... sedap kate nye.. opss.. blushing.. hehehee



ni alat2 memasak ak.. eyp!! jangan usik!! mak marah nanti! gi depan maen jauh2. haha
in the making.....

tada nasi goreng yang sedap... orang belum makan,, aku dah maakn dah.. hahaa.. setengah pingan... bila time makan tiba,, aku dah kenyang. dan di paksa makan jua sebab nasi goreng ni permintaan aku.. hehehee terima kasih you olss..


jangan tanya masak kat mana! taknak jawap!





ikan bilis di siang or di kopek or hatever lah,, oleh kakwani,, izzah,, haziqah... ekin sekali kot.. ak x tau.. ak jage cengkodok aku je. hahaahaha.. 
naseb baik we all masak.. sebab cafe tm tak bukak..
and at the end of the making,, we all makan dalam kol 2:15 kat hotspot.. solat dulu.. then pastu makan... ia amat menyeronokkan.. padahal keje menimbun dalam bilik.. naseb klas today kol 11.. boleh lah ak siapkan keje... so now tengah pk nak pakai baju ape.. ark... -.-''

note: jemput makan kak wana yang disayangi... :)


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.