//TAKE MY HEART
larut dan layu HAHA
Tuesday, February 19, 2013 @ 12:42 AM | 0 Comment [s]

Malam terus larut. Mata masih lagi bugar. Penangan sup campbell versi ayam, bersama air mineral buat mata semakin kuyu..  malam pasti larut,, walaupun kita tidak turut.. biarkan yang hakiki terus mengikut hukum yang diberi, yang janggal kembali kepada rukunnya alam... 

hahaha ni aku curi ayat pakcik aku.. hahahaa a.k.a pakcik ajim... ok so,, sebelum tido ni,, let me speak.. haha.. lissten!! let me speak..
ok.... 2 hari x gi kelas settle kan addrop.. alhamdullilah semuanya ber jalan lancar... semoga semester baru ni aku mampu buat yg terbaik dan! kurus.. hahahahahaaa 
anyway,, roomate still same.,. dan yang lain nya,, aku akan selalu lepak di bilik.. x gi memane dah.. ok .. so aku ade lgi 2 semester untuk dihabiskan.. wahahaha!! 
happy?? x happy sgt,, sebab kena tunggu lagi setahun.. ohmygod!!! aku tak sabar nak habes. and aku tak sabar nak balik rumah again... dan yang paSti ,, bila balik nanti dah tak duduk rumah tu lagi.. kami berpindah! 

what the fish... lebih dekat dengan hingar bingar bandar!
xpe lah.. nak lepak dangabay dah dekat dah.. angsana pon 5 minit jer... (naek kereta lah)...
so esok is holiday to me and friends..
LET ME SPEAK!.
HAHAHAA... LISTEN!
ok2.. (ade kang kene lempang)
hari rabu baru start gi kuliah.... insyallah! 
apa yang pasti,, hidup ni kalau penuh dengan moody,, ia nya sgt membosankan,,.. and kalau datang mood tu,, buat bodoh je..
kadang2 aku nye moody,,sampai boleh mintak handfon tu campak ke dinding! 
ok bye.. assalamualaikum!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.