//TAKE MY HEART
mencintaiNYA lebih indah
Thursday, February 14, 2013 @ 2:17 AM | 0 Comment [s]

aku... aku.. tak dapat tido. agk nyo kenapa eh.. hmm...
aku sedih sangat. esok dah kena kembali ke sintok... x puas lagi ketawa2 ngn mak ngan abah.. kalau dalam kereta tu,, aku je yg riuh.. mak mesti rindu aku... koMFIRM PUNYa.. tadi gi pasar.. ikut abah.. abah beli ayam, kangkong,,, and ikan bawal. dah lame dah ckp kat abah yg aku nak ikan bawal.. thx abah sebab layan  je adik...  iloveyou,,
serius aku sgt sedih malam ni.. :'(
sepanjang sebulan  ni... nak itu nak ini,, semua abah bg.. nak makan pizza, abah bawak gi pizza, nak kuih, abah beli kuih.. nak i phone 5,, abah x bg.. heee (melampau lah tu namanya)..
ok aku rase dah beribu ribu duit abah abes untuk aku je bulan ni..

tadi dalam kereta aku mengeluh,,, 'esok dah balik sintok,, x puas lagi duduk rumah ngn mak n abah,,, ' x semena mena mengalir air mata ni ha.. tapi abah x nampak.. cover gengster! haha
x sabar rasenya nak tgu lagi 3 sem.. aku kena bertahan! bertahan hingga ke akhirnye! lepas tu,, nak kepit ngn mak n abah je.. doppuloh hempatjam!!! hahaha....
adik sayang abah ngan mak!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.