//TAKE MY HEART
15hb february 2013 sampai uum
Friday, February 15, 2013 @ 4:58 PM | 0 Comment [s]

hello there world.. i dah sampai uum.. jam 9 pg tadi.. so tired.. 12 hours...  aahhh lenguh badan.. yesterday abah n mak yg hantar mase nak naek bas.. yang abang tuh dah kenape tah.. ak pon x tau.. tepon mak,, tnye aku dah naek bas ke belum... just nak tnye tu je?? pastu pagi tadi bang whatsapp,, "dah sampai ke belum "..
haiyakkk ini boleh mendatang kan kemushkilan..

anyway, disebabkan i beli tiket lambat sangt,, dan ia merupakan cuti tahun baru cina, so tiket pon cepat abes,, dan aku bernasib baik sebab masih ade lagi tiket pada 14hb.. ni sume dah citer dah mase entry yg lepas.. n guest what,, ia menyebabkan aku tak boleh amek single sit.. and aku kene duduk disebelah orang..
erk..
sebelah orang!?!
tah mcm mane gaya tah eh nak tido.
ok guest what!!
sebelah aku bukan perempuan.. tapi lelaki.. okeyss.. -.-'
tambah pulak orang depan aku ni boleh turun kan tempat sandar dia kebelakang sgt! ia membuatkan aku tak selesa!
SANGAT TAK SELESA..!
dan aku bertambah risau,, yg aku tak akan tidur dengan lena.. dan buatkan aku takde mood nak cakap dengan sape2! make me tension!
ouh.. naseb baek aku tak termuntah dalam bas.. and nak bagi tau! aku tak pernah dapat sit mcm tu!
redha jelah.. malam tadi layan jap juvana dalam tab..
well,, saya dah tau mcm mane nak download citer2 guna fon n tab.. heee.. hebat kan!.. -.-'ok aku je yg tak tau.. sume orang dah tau.. hee... :)

sampai2,, ternampak muka ekin kat tingkat 2.. adoi.. mcm giloo.... hahaa.. and dye kate nak bg kejutan.. aku tunggu lah kan.. ok IA MMG SATU KEJUTAN! haahaha beliau tak perlu tinggal dalam bilik yg kipas nye mmg pelik dari kitorang dan,, beliau tidak perlu naek tingkat empat.. dan beliau ada roomate baru!! hahaa.. ok rupenye bilik beliau, bilik yg same izzah pernah duduk mase sem 1 dan 2 dulu.. hahahahaa..
dan dia agak sengal,, beliau dapat roomate yg beliau pernah ngumpat.. cakap muka aku ni same ngan muka budak tu.. (roomate dia sekarang)..
aduhai.. mata ngntok tapi tak boleh tidur...






Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.