//TAKE MY HEART
tak tido lagi ni. 04.01.2013 4:39am
Friday, January 4, 2013 @ 4:39 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum...
im now at uum library.. heee...
guwa rasa happy,, hahahahaaa
ok cop!
tgok ni..... cerita for todayy... :0
mulanya study hanya 4 orang ajerrr....  tatapi,, suddenly terserempk ngn abg fahmi.. hmmm mcm pelik ajerrr...
haha tetibe dia ade kat library.. rupenya kak wana n abg rahman also ada jugak.. lalalaa.. sy dengan rendah hati gi lah luar tgok kak wana.. lama tak jumpa dia..dah seminggu jugak rasenyer...
so,, semua ada.. kakwana, abg rahman, kak wani, abg fahmi, abang zai, abg hafiz, kak faizzah, hafidz azhari, dan aku... 
ok... ade rase mcm x best disitu.. hmm... mula2 semua sangka aku just nak cakap pasal 10hb tu je kat kak k.wana.. tapi sebenarnye ade lagi satu.. iaitu meminta maaf..
tapi ade rasa malu sikit.. n aku rasa aku kene minta maaf juga... hmmm... so 1st,, aku gi kat abg zai dulu... so bermua lah jejak kasih. hahaha tetibe!! (cuak sebenarnye dlaam hati).


kami duduk bersama... yeayy... happy .. tapi mcm resah gak ah bila abg zai mcm x tegur aku.. tpi selalu nya dia kaan buat jokes.. hmm.. pelik!!!! tapi aku rase mmg salah aku pon..
im trying to nak mintak maaf pada semua.. sebab dah terlanjur semua ada kat sini (library).


aku duduk.. n kadang2 tu tertgok abg zai tgh wat pe.. ahaha nak gi serbu dia.. nampak tak lelaki yang kat  belah kiri tu.. so pe lagi.. opesari ( bukan operasi) menyerbu dia... huhuhuhh takot2... sejuk kot tangan.. kak wani rasa..

dan aku gi kat dia.. dialog erm.. aku mintak maaf kat dia.. "saya tau saya salah hari tu.. so,, tolong maafkan sy.. so abg  zai kat,, salah ape.. dan last sekali dia maafkan".. dan senyum.. ahh so cute!! hihihi tenkiu abg zai!!! yang baik hati!!!
 pastu.. giliran abg fahmi jugak.. ape tak nye.. au gi cakap kat dia hari tu.. "abang fahmi,, abg ade masalah ke ngan saya??" huu.. maaf2!!!

mula2 panggil abg fahmi ke tempat aku.. n dia dtg.. tpi x tercakap.. hahaaa dye balik tmpt dia.. pastu aku dtg bersama kertas,, dan tulis depan dia... buruk pon buruk lah.. janji ikhlas kan...   hihihihhiii time tu ade hafidz azhari.. dia tu suke hentam aku,, aku ckap kat Abg fahmi, suruh cover jgn nmpk dye,,, tpi...... last2 nmpk jugak... dan abg fahmi sign kat atas kertas tu.. tpi aku x letak.. sobab harta dia sume dah jatuh atas tangan aku. hahahaa (gurau2!!)
 after tu kak wana pulak... aku mintak maaf je pakai mulut.. :) dan di maafkan.. kakwana mesti bnyk bersabar ngn aku.. rasenye bukan kak wana je.. semua orang termasok abg rahman..yang sentiasa tenang...
heee.... sanggup tu aku pusing dan pergi kat dia..

ni sebenarnye surat untuk abg rahman.. kak wana suruh  lipat mcm bunga.. tapi  ni je termampu.. hehe

aku tulis siap2...  dan dia membalas dengan sign?? erk.. aku suruh  reply..  erm ok lah tu.. reply dengan sign..

so tamat sudah cerita untuk kali ni...
aku cam konfius lagi nak gi ke tak.. nak gi ke tak 14 hb.. hmm... mmg tragedi btol!!!!!!!!
k bye!!! happy 2 day!!! luv u guys!!!!!!!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.