//TAKE MY HEART
candlelight dinner lobster
Wednesday, January 30, 2013 @ 12:49 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum!! heee...
today was a very2 happy day to me...
hahhaaa know what..
abah treat me SABAH LOBSTER..  arghhh giler lame nak makan.. akhirnye termakan jugak today..
 thx abah..
mula2 cari tempat makan... singgah situ sini dan sana... x dapat2 tempat mkn.. sebenarnye dari pagi tadi aku badmood.. entah kenapa semua aku nak marah...
so ptg tadi abah ajak gi angsana... so aku gi jelah...
then baru naek satu floor,, settlekan screen protector handfon n tab aku... guess what.. rm50 aku habes untuk 2 bnde tu je... rm35 untuk tab.. n rm15 untuk handfon.. arghh.. my bateri fon dah gila.. nak kene tukar baru..
malas sebnarnye nak beli handfon.. so beli jelah bateri.. ermm...tapi x beli lagi..
so after settlekan bende tu sume abah kate, "so dah xde pape lagi.. dah jom"
mate aku terbeliak bapak aku kata "JOM"... EISHH.. X ABES LAGI ROUND!!!
then mulelah aku badmood balik terus turun escalator... macam gilooo...
geram aku!
dah tengah aku geram2, muka masam mencuka,, boleh abah aku suruh bayar tiket parking.. eishh geram aku.. so dah abah suruh,, kene lah gi... kang kene marah balik padan muka aku... hahaha

hmm.. tah ape dorang bebual, aku xnak amek port.. xnak dengar!! (konon badmood.. poyosss already!)
dah settle bayar,, mak cakap kat aku,,, ni kuar mkan dulu.. nanti shopping balik,,..
aku pon x cakap pape... xnak dengar lah konon... hahahaaa
tapi mmg BADMOOD pon tadi!

kitorang pon cari tempat makan.. zaim dok sebelah aku tgok jekkk...  muaka acu dia masam mencuka!.. haha
banyak kitorang singgah tempat makan.. tapi x makan pon,.. hahahaa sebb x bes..
tetibe,, abah citer pasal lobster.. hehehee... aku senyum2 kat belakang.. tapi cover ah.. hahaha

so akhirnye kitorang turun kat satu tempat.. abah kate nak makan kat danga bay... yg aku tau,,, singgah selalu aje.. rupenye mmg betul kat danga bay..
tempat makan segala jenis udang....

so jom layan gambar dibawah...
lalalalalaaa..

ha!! tada!!! besarnyerr... ade lagi besar!! king crab.. tapi ni bukan crab.. ni  lobster...

wahh.. teruja 1st time masok... hahahaa banyk udang hidup!

mak n abah.. candle light dinner with their daughter! hahaa (penyebok aje kan)..

sayalah anak mereka.. besar kan!! hhahaha

with zaim afif.. dah besar dah anak sedare acu ni!! tapi suka merengek rengek.. jeles jugaak bila zaim ngan mak n abah.. hahaha


suasana malam di teluk danga bay!




thx to abah sebab belanja your daughter yg bnyk kerenah ni lobster.. erkk.. harga nya boleh tahan jugak!!! mahal!

ok  lobster i dah sampai!! x sabar nak tunggu ikan siakap masak nyonya steam! sebab lepas tu boleh ngap!.. lobster.. lobster... lobster..

air yg berwarna warni only rm 6.. dragon fruit,, orange, and apple..

this drink is mine.. orange juice..


haha dah sampai siakap nyonya steam!... ok makan!






ok want to show u.. yg belakang sane tu.. kapal tu cantik sgt... so romantik!!
kalau dinner ngan yg tersayang kat sane is so  so so romantik sgt!!! abah kate dalan kapal tu restoran
tapi kalau nak masok,, kene sediakan wang yg bnyk..  comelnye kalau ade couple wat candle light dinner kat sane..
nak gi lah nnti!! abah kate,, lain kali... hahahaa

 ok lepas makan tu sume,, dah x badmood dah.. senyum je.. dan bercerita pasal lobster yg besar tu!! hahahaa
dan akhirnya keluarga kami aman dan damai!! hahahaaa  comelkan!
pastu kitorang shopping kat amart pulak.. today tido umah we. (nenek aku)... ok lah nyte!!


ouh jap!!

tadaaa.. comel kan!!! ni aku pau kakak aku.. dia nak bg hjadiah besday.. so aku mintak ni lah.. rm20.. opsss....
termahal pulak..hihihii maap2.. sekali sekala belanja adik mu ni... 


beli bende ni kat angsana.. 
actually tadi makan,, abah kene keluarkan rm214 dan bape posen tah.. tak ingat... ada bill nye.. malas nak mintak abah. lobster steam rm 117 kot.. ikan siakap nyonya steam rm36... gov.tax rm12,, charg restaurant rm10.. pastu ade makanan sampingan lagi... heeeee...
happynye dapat lobster!!!!!!!!!!! lalalalalalaaaa alhamdulillah!!
ok nyte



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.