//TAKE MY HEART
hari kenyang sedunia!
Saturday, January 5, 2013 @ 6:12 PM | 0 Comment [s]


ok nak bg tau.. semalam hari makan sedunia! hehe
eh salah.. semalam hari kenyang sedunia.. lalalalaa
mcm biasa,, biar gambar menceritakan segala!

ok2!! someone call me.. (kak wani).. aisha turun kol 3 eh.. kita makan sesama.. aku dengan bru bgn tido kate,, ok kak.. padahal dah kol 1.. biasalah stay up.. kol 6 baru tido.. (ceh ayat cover).. eh tapi betol lah)..
dan saya pun menurun kanlah diri ku pada jam  3 ptg TEPAT! tetapi malang nya tiada siapa yang hadir.. aku ni salah dengar ke.. then gi cari kak wani.. erm,, rupenye masing2 tgh siap2 lagi.. ok.. dimaafkan.. 

saje wat muke... snap2 sikit.. ok pastu gi amek makan kat bilik kak wani.. pastu pe lagi,, tunggu lah mereka2 ni sampai.. seronok gak makan ramai2! yihihihii
encik rahman dan bakal isteri hadir.. wahahaa kiut pasangan ini.. 
itu dia.. datok dan datin.. tetamu vip pada hari jumaat yang indah.. 
ok.. operasi membuka bungkusan makanan diketuai oleh ecot.. yg tgh snap gambar ni.. terpercik sana sini.. hahaha! 

ini lah makanan kami.. 12 pot nasi.. -.-' mengah kot semua makan! aku just amek sayur kangkong, tempe dan kuah ayam.. 

tgok gambar ni dah mcm abah aku dah. yg kak wana ni mcm mak aku.. tk pe nnati aku balik umah,, nak suruh abah pkaai baju ni ngn kopiah putih.. pastu snap mcm ni jugak.. 

ok kenmas mengemas.. abang zai surrender awal.. so dye rewang basoh pinggan... aku datang tolong lah jugak.. tolong tgok.. hihi tak lah.. tolong bilas kan pinggan2 tu...

ngn kak wani! rindu betol ngn dorang ni!!

kisah sebenar: kak wana dan kak wani melihat abang rahman makan.. abg rahman sebenarnye xnak bg.. tu yg muka 2 orang kakak tu monyok ha mcm tu... hikhikhikhik (padahal!! semua dah kekenyangan!)
gambar ni aku suka!! teringat kat abah!! rindu btol!!!
rindunya kat abah!! hihihiii ni tak sabar nak balik ni!!!! argghhh
sebenarnye: we all 1 family nak gi holiday.. sambut besday mak,, abah, aniversary mak n abah,, adik dan kakak n abang.. wat serentak gitu... tapi tulah semua tgh tgu aku balik.. pastu baru kakak leh amek cuti... abang also.. and abah jugak! :) argghh going to vacation!!!! love u! (over seyhh)


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.