//TAKE MY HEART
dikala hujan di luar bilik
Thursday, January 3, 2013 @ 6:01 PM | 0 Comment [s]

dis one i amek tadi.. sebelum nak turun makan ngn kak faizzah.. guwa yang ajak dio makang! eh salah.. teman guwa makan.! tadi guwa nangis.. abg hafiz penjahat! kak faizzah pon... cekek jugak sesorang kang.. tak suka aayat dia!!

haha comfirm2 ni masa raya! guwa pakai baju kurung time raya je.. kalo time orang kahwin ke,, selalu aku x gi.. aku pergi bilarasa nak makan nasi minyak joo... pastu kalo sedara mara kahwin.. aku lagi rela ikut rewang sekali dari pada dok kat luar kene pakai baju kurung.. selalu aku n abang amek tender basoh pinggan! hehee

camera ni bukan aku punya... hihi tapi bakal ada! boleh tak nak mintak abah satu.. hahahahahaaa (takot nya nak mintak.. takot kene pelangkong! bukan ngan abah.. tapi ngn kakak n abang.. jeles lettuww!) tapi jgn risau,, takkan dapat punya.. sebab .. entah... just instinct je..

nampak tak rajin di situ.. yahahhaaa time ni bulan lepas rasanye.. yg gi study kat kfc.. tau x.. last2 x study.. tapi makan!! hikihkihkikk dah abes makan,, terus balik.. malam tu gi library pulak.. mcm gilo!!

ni gambar lama.. tengah belek2 tab tetibe ada gambar ni.. pe lagi... datang keje  yg xde keje aku,,, edit2 lerrr.. sambil terbongkang kat bilik... pic kiri n kanan lain.. cume style je sama.. orang yg amek pic ni klik 2 kali kot.. eh bukan klik,, touch.. maklom lah tab.. (ayat kalo tak poyo tak boleh eh cot??)

nak gi kfc boleh?? hahaha tetibe!

Berdasarkan pic dia atas.. nampak tak guwa ni ade masa yang sangat sangat sangat lapang... haaa
nampak x? sape tak nampak tu,, bakal lah... bakal ke.... langit..
ok2, aku edit ni guna pics art kat tab guwa.. cantik kan?! lalalaa
so,, ini menunjukkan aku bosan..  rumate aku tgok industan.. malas lak nak layan sesame ngan dia.. nak tido dah terlebih tido.. nak jalan2,, hujan sudahhh.... dok dlm bilik jelah..


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.