//TAKE MY HEART
10 JANUARY 2013
Sunday, January 13, 2013 @ 1:27 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum!.. last paper aku 10hb ari tuh.. hee.. ni skrg dah pulang kerumah..
hmm.. 10hb lepas exam english for communication 2, aku terus cabot gi taman ular.. tu yg bawah ni bnyk pic ular tuh... tah pape. bosan.. hahahaa (ayat x boleh bla!)

ni nama nya "ade aku kesah ade nama ke tak" ha.. panjang kan namanya.. actually aku x amek tau nama ular2 ni.. hahaa

panjang betol ular ni.. naseb baik lah tak dibenarkan pegang.. kalo boleh pegang,, masak jugak aku nak kene  control power depan semua.. hahaaa lgi2 abg rahman n kak wana. hahaha

mesti berat ular ni..!

heloo.!! ecot datang jenguk ni!

ouh.. ni comel. tpi aku tak berminat dengan nya.. jom chow!!

gelinyaa tgok sisik diaa.. omygod!

abg zai dan sahabat beliau.. serasi betol meraka ni!

beramai2 melawat zoo.. kak wana, abg rahman, abg hafizmat, kak faizzah, abg zai, kak wani,  izzah, abg fahmi dan aku!

nampak tak terserlah keserasian mereka!


ok buaya ni nampak pemalas dan besar! kalo dia telan aku pon muat... tapi muat muat jelah.. hahaha

malas nak citer pasal burung unta ni! tak senonoh.. berak merata! menyampah!!!
ok.. next place!!! ----> HUTAN LIPUR BUKIT AYER PERLIS!!!

WU.. next place.. tadaaa.. suka sgt!!!! pergi beramai2!

tompang lalu sat! heheheee



memang indah! seindah aishawahid.. ototototottooo

ok.. perut mmg dah berkeoncong untuk ana dah.. tapi mmg laapar betol.. so pe lagi.. cari tempat untuk bersantai dan memcekek mentakedarah!

ok... ni lah kolam yang kami berendam mcm BadaK! tah pape!
 ok kolam ni wa kate sama lu... geli giler.. better lu all pakai seliapar.. naseb baik ak bawak selipar.. kalau tak!!! eiyyuu.. mmg statik je lah aku dalam tu..

peace!! sempat snap kejap sebelum mandi manda!

just bawak that bag jer... lalalalaaaa
 ok... nak tau tak??? noor aishah wahid kene prank baik punye!! thumb up to them yg buat prank ni.. mmg somat lah..
TEPUNG.. (lek lek jerr..  tepung jerrr).
SERBUK KUNYIT (ok.. masok mata... adeih.. tapi x sangka kena kunyit tu.. HAHAHA mmg terkejut berok!)
TELUR (3biji kalo x silap).. ok! ia membuatkan saya punya baju busuk! bukan baju je.. tudung.. rambut.. erghhhh... nak termuntah.. sampai kak wana x boleh nak bau.. eiyyuuu.................
ok then.. paling geli nak mati!!! LUMUT!... hafz mat mmg nak kene hentak ngan batu nampaknye...
tapi sincerely,,, ia mmg pengalaman pertama.. dan memori yg indah.. banyak lagi gambar,,, xde pada sy lgi.. tulah padan muka... sape suruh balik awal.. kan x dpt dah gambar from abg rahman n kakwana......

tapi serius mmg x tipu! lumut tu buat aku argghhh "what the hell" mcm tu... klo boleh mmg nak diri satu tmpat je.. tpi dah kene simbah pe sume.. dah mcm ayam goreng aku rase.. tgl nak panggang je...


its me after prank.. ade sesuatu yg bengong disitu!!

ok.. kenapa aku tak bawak kasot lain.. adeih.. (SELIPAR ONLY)

TAPI xpe.. hentam je.. hahahahaahaaa ade aku kesah.. hahaa

thanks u alls buat prank birthday to me... i appreciate it!  always in my heart! love u all!

sambil tunggu yg lain "bersalin" aku dok kat luar.. n thx to abg hafiz mat sebb  layan aku amek pic2 ni sume.. haha

peace yowww
maaflah kalau ade perangai yg terkurang ajar.. mmg kurang diajar pon.. n too kak wana.. i will miss you... muah2!! segala nasihat akan ku pertimbangkan. hahaa.. aisha akan ingat.. semoga kita berjumpa lagi di masa akan datang.. aisha mmg x nak jumpe akak sebb saya berasa yakin bahawa kita akan bertemu lagi nanti!!! heee... TIMES SQUARE!  heheheheheheee
actually x nak jumpe sebb nnti nangis.. komfem punye.. so aisha buat video je untu akak.. dah tgok kan... :)
will miss you..!! :) aisha syg akak sangat-sangat.. lagi banyak daripada dorang.! nunyte!!
(hmm dah x boleh nak gosip sesame..gosip gurlsss... pastu makan kat puaka sesame2.. buat akak pening mcm giloo... pastu ketawa kuat2 dalam surau sesama.. "kami sedang exam" hahahaa)

nak tau satu rahsia.. actually masa korang prank aisha dalam air... im crying.. sebab terharu sangat.. thanks lagi sekali.. n lagi satu,, labah2 sy TAK TAKOT LAH..  ngeee


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.